کد خبر: ۱۰۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 30 September 2015

رییس شورای اسلامی شهر ایوان از استعفای شهردار این شهر خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام،«قدرت باباخانی» بااعلام این خبر گفت: بر اساس ماده 73 شهردار سابق ایوان باید بنا به مهلت مقرره، روز گذشته در جلسه پاسخگویی به سوالات مطرح شده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر ایوان حاضر می‌شد که این مهم صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه مهلتی 24 ساعته برای مراجعه مجدد شهردار به شورا برای پاسخگویی در نظر گرفته شد افزود: متاسفانه امتناع و عدم حضور در جلسات شورا از سوی شهردار، زمینه را برای استیضاح وی فراهم کرد.

رییس شورای اسلامی شهر ایوان اضافه کرد: شهردار ایوان صبح امروز با ارائه استعفا نامه عملا کار خود را در شهرداری ایوان منتفی دانست که شورای اسلامی شهر ایوان نیز امروز با تشکیل جلسه سرپرست شهرداری را تعیین خواهد کرد.

باباخانی با اشاره به اینکه بعد از پذیرش استعفا فرآیند انتخاب شهردار آغاز خواهد شد خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تدبیر و انتخاب فردی اصلح و آشنا به مدیریت و عمران شهری، شهردار ایوان را تعیین کنیم.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
فردی انتخاب نمایید که سابقه چندین سال تجربه شهردار دا داشته باشد کار بلد امین دست باک آشنا با مسایل شهری مردم دار وقانونمند واهل کار کردن باشد اگر غیر بومی بیدا شد این ها را رعیت می کند وتبعیض هم قایل نمیشود خلاصه آزمون وخطا تمام شد سریع تر دست بکار شوید .موفق باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار