پس از اعلام لغو پرواز به دلیل شرایط نامساعد جوی از مسافران در فرودگاه در فاصله زمانی برای استعلام وضعیت پرواز پذیرایی کنند
کد خبر: ۱۰۳۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳ 03 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مدی روابط عمومی هواپیمایی کیش در گفت‌وگویی اظهار داشت که بخاطر شرایط نامساعد جوی پرواز کیش به ساری با تاخیر مواجه شد

بر اساس این گزارش ، درنا کسرایی در خصوص علت تاخیر پرواز کیش به ساری گفت: این پرواز براساس برنامه ساعت ۸:۳۰ باید به مقصد ساری حرکت می‌کرد و به دلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه مقصد پس از چندین نوبت استعلام شرایط فرودگاه مقصد این پرواز به ساعت ۲۳:۴۵ امشب موکول شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم در ساعت اعلام شده شرایط مقصد مناسب فرود هواپیما باشد، گفت: پس از اعلام لغو پرواز به دلیل شرایط نامساعد جوی از مسافران در فرودگاه در فاصله زمانی برای استعلام وضعیت پرواز پذیرایی شد.

بيشتر بخوانيم: مه صبحگاهی و تاخیر در پرواز کیش به ساری


کسرایی خاطرنشان کرد: از مسافران نسبت به تهیه محل اسکان تا برقراری پرواز استعلام گرفته شد و مسافران با رضایت خود فرودگاه را ترک کردند و با اطلاع رسانی پیامکی ساعت ۲۳:۴۵ امشب برای پرواز کیش به ساری با هواپیمای این شرکت اطلاع رسانی شد.

وی با اشاره به اينكه امنيت جان مسافران، پرواز بدون دغدغه و آرام مهمترين هدف اين شركت است، گفت: برای ایام نوروز با توجه به ترافیک پرواز‌های فرودگاه کیش تلاش می‌شود پرواز‌های خوب و همراه با آرامش را برای مسافران برقرار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار