فرماندار سیروان؛
فرماندار شهرستان سیروان با اشاره به اینکه اجرای پروژه ها در محلات اقدامی ماندگار برای توسعه و آبادانی شهر می شود، گفت: برخی محلات شهر لومارهم اکنون با مشکلات زیرساختی مواجهه هستند انتظار می رود که شهرداری برای ایجاد زیرساخت ها برنامه های مدونی در دست اقدام داشته باشد تا عدالت برقرار شود .
کد خبر: ۱۰۲۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 20 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا رئیسی  در بازدید مشترک شهردار، رئیس شورا و برخی مسئولان شهرداری لومار از محلات این شهر افزود: بر روند پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا و فعال نظارت بیشتری می شود تا همشهریان در محلات همچون مراکز اصلی شهر بتوانند از امکانات مناسب شهری برخوردار شوند.

وی هدف از این بازدید را اطلاع از میزان پیشرفت پروژه های در دست اجرا در سطح شهر عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای پروژه های عمرانی اقدامی ماندگار برای توسعه و آبادانی شهر بخصوص در محلات و مناطق کمتر توسعه یافته است .

فرماندار سیروان روند پیشرفت پروژه های شهری را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: تعامل شهردار و شورا در این منطقه باعث شده است که به محلات لومار نسبت به گذشته توجه بیشتری شود، انتظار می رود به منظور جلب رضایت همه شهروندان اجرای پروژه ها به صورت مساوی اجرا شود تا چهره شهر در همه مناطق بخوبی دیده شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری باشند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیند تا رضایت عمومی مردم حاصل شود.

وی با بیان اینکه ایجاد امکانات آتش نشانی در شهر لومار ضرورت دارد، گفت: با توجه به گسترگی مناطق شهری و روستایی سیروان، تجهیز امکانات آتش نشانی برای مهار آتش سوزی ضروری است و می بایست شهرداری برای این موضوع مهم آمادگی لازم در موقع بحران داشته باشد.

فرماندار سیروان با بیان اینکه تنها آتش نشانی منطقه در شهرداری لومار مستقر است و می بایست در مواقع نیاز کلیه تجهیزات مورد نیاز از جمله امکانات و نیروی انسانی بصورت 24 ساعته آماده باشند، افزود: حادثه خبر نمی کند و باید آتش نشانی در کنار دیگر نیروهای امداد رسان برای مواقع ضروری آمادگی لازم داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار