فرماندار شهرستان سیروان با بیان اینکه نظارت بر بازار سیروان تشدید می شود، گفت: با بازرسی های مستمر و مداوم عرصه بر گرانفروشان تنگ تر خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 25 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا رئیسی در بازدید گشت مشترک اعضا ستاد تنظیم بازار شهرستان، اظهار داشت : از ظرفیت بسیج اصناف و بازرسان صمت برای افزایش نظارت‌ها استفاده می شود.

وی با بیان اینکه تلفن 124 سازمان صمت بصورت شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه گرانفروشی و احتکار کالاست، اظهار داشت: بازرسی و نظارت بر بازار منطقه بصورت مستمر تشدید خواهد شد.

فرماندار سیروان پس از بازدید میدانی در سطح بازار شهرستان، تصریح کرد: تفاوت قیمت در برخی از فروشگاه های بزرگ در مقایسه با نرخ های مصوب ستاد تنظیم بازار رؤیت شد که ضمن تذکر به صاحبان صنف، بصورت روزانه و بازرسی نامحسوس کنترل خواهند شد.

رئیسی خاطرنشان کرد: با گسترش نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی و مورد نیاز مردم، باید کالاهای ضروری زندگی آحاد جامعه با قیمت های مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار سیروان گفت: ما به دنبال آن هستیم که با جلوگیری از نوسان قیمت ها و توزیع به موقع و مناسب کالاها به ویژه در میادین میوه و تره بار و فروشگاهها اقلام مصرفی مورد نیاز به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیسی افزود: نباید مردم تفاوتی بین قیمت مصوب کالا و قیمتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، احساس کنند.

وی اظهار داشت: دستگاه های نظارتی با حضور میدانی باید کنترل دقیق و مستمر روی قیمت ها داشته باشند و البته ما نیز مصمم هستیم تا با حمایت همه جانبه و پشتیبانی دائم، بازار عرضه کالا را مدیریت ، تا مردم دچار مشکل نشوند.

رئیسی تاکید کرد: در برخورد با گرانفروشی و عدم رعایت قوانین صنفی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار