مدیر مهندسی و اجرای شرکت گاز استان ایلام گفت: عملیات گازرسانی به پنج روستای دهلران در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید و هشت روستا نیز کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 09 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ کامران شریفی در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، اظهار داشت: عملیات گازرسانی به روستاهای تختان و آگره‌بید بخش زرین‌آباد، بیشه‌دراز، هاویان و کاور بخش مرکزی و چم‌هندی، ابوغویر و صمانه در بخش دشت‌عباس کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: برای عملیات اجرایی گازرسانی در این روستاها ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز هزینه می‌شود.

مدیر مهندسی و اجرای شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: با اجرای ۱۰۰ کیلومتر شبکه توزیع در این روستاها، ۴۲۵ خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

شریفی گفت: همچنین گازرسانی به روستاهای علی‌آباد بزرگ و کوچک، گوراب بالا و پائین و فرخ‌آباد در بخش زرین‌آباد و گازرسانی به کارخانه آسفالت دهلران و ۱۴ واحد تولیدی و صنعتی دهلران به بهره‌برداری رسید که برای اجرای آن‌ها ۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع در این پروژه‌ها اجرا شده است و ۲۲۹ خانوار از گاز خانگی برخوردار شدند.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به منظور بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌ها دهه فجر وارد شهرستان مرزی دهلران شد.

محمدسبحان حسنی در بدو ورود به شهرستان دهلران با حضور در روستای بیشه‌دراز و منزل سردار شهید هدایت صحرایی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بهره‌برداری از پل ارتباطی بین دو روستای تم‌تم آب و گلسیری، پارک بانوان، استخر شنای دهلران، کارخانه کود آلی، کارخانه تولید چسب کاشی و سنگ مصنوعی و کارخانه پلاستیک‌سازی از دیگر برنامه‌های این سفر است.

همچنین بهره‌بردرای از پروژه برق‌رسانی به مسکن مهر موسیان و افتتاح آبیاری تحت فشار در سطح ۲۳۲ هکتار از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در دهلران است.

چهار نقطه شهری و۶۳ روستای شهرستان دهلران از نعمت گاز خانگی بهره‌مند هستند./م

یشتر بخوانید:
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار