نماینده حوزه انتخابیه دهلران؛
نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اتمام عملیات گاز رسانی به شهر زرین آباد اعتباری بالغ بر 4۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 22 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهزاد علیزاده در حاشیه آیین بهره برداری از گازرسانی به شهرزرین آباد در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: پس از سال ها انتظار مردم شهرها پهله در شهرستان مرزی دهلران از نعمت گاز خانگی بهره مند شدند.

وی افزود: برای گازرسانی به این شهر حدود 70 کیلومتر خط انتقال و شبکه شهری اجرا شده است.

علیزاده خواستار استقرار ادارات مستقل گاز در شهر پهله و میمه شد و یادآور شد: مجوز این کار گرفته شده و نیاز است چارت آن تهیه شود و اقدامات و پیگیری ها برای تحقق آن سرعت گیرد.

نماینده شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ۱۴ روستای بالای ۲۰ خانوار دهلران از نعمت گاز محروم هستند که با پیگیری ها از طریق وزیر دستور این کار نیز گرفته شده و نیاز است تسریع لازم بعمل آید.

وی به خسارت گاز در شهر و روستاها به شهرداری ها و دهیاری ها هم اشاره کرد و گفت: شرکت گاز استان حق شهرداری ها و دهیاری ها از محل تخریبی پرداخت و مشکلات را مرتفع کند.

علیزاده از رایزنی ها و پیگیری ها برای گاز رسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار هم خبر داد و اظهار داشت: این روستاها در آمار سال ۹۵ زیر ۲۰ خانوار بوده اند که البته به بالای ۲۰ خانوار هم رسیده اند و با این حال پیگیر رفع مشکلات گاز رسانی به آنها هستیم./م

بیشتر بخوانید:
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار