نماینده مردم ایلام در مجلس؛
رییس مجمع نمایندگان استان گفت: برخورداری از مزایای حق مناطق جنگی از مطالبات بحق و بجا مانده از گذشته مردمان شریف شهرستان های آبدانان، دره شهر و بدره است که در حال پیگیری و در مراحل پایانی عملیاتی شدن این خواسته می باشد .
کد خبر: ۱۰۱۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷ 30 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهزاد علیزاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: برخورداری از مزایای حق مناطق جنگی از مطالبات بحق و بجا مانده از گذشته مردمان شریف شهرستان های آبدانان، دره شهر و بدره است که در حال پیگیری و در مراحل پایانی عملیاتی شدن این خواسته می باشد .

وی با اشاره به طرح برخورداری ۶ استان از حق مناطق جنگی گفت: قریب بیست روز پیش نمایندگان ۶ استان مرزی و درگیر جنگ تحمیلی طی جلسه ای که با حضور وزیر دفاع و معاونین ایشان و همچنین معاونین ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد نمایندگان درخواست برخورداری کامل این استان ها از حق مناطق جنگی شدند که این طرح منوط به استفساریه مجلس و پیگیری آن دارد.

علیزاده ضمن اظهار امیدواری به اجرای این خواسته و بهره مندی همه شهرستانهای استان از این مزیت خاطر نشان کرد: پیگیری حق مناطق جنگی شهرستانهای حوزه انتخابیه خارج از این موضوع و به طور جد در حال انجام و انتظار است زودتر از موعد طرح مذکور به سرانجام برسد.

رییس مجمع نمایندگان استان تاکید کرد: استان ایلام از جمله مناطقی است که در خط مقدم جنگ بوده و بیشترین آسیب را از نبرد ۸ سال دفاع مقدس بجا مانده دارد، به همین خاطر بهره مندی از مزایای حق مناطق جنگی حق مسلم این استان محروم است.

بیشتر بخوانید:
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
من ازنمایندگان بخصوص خانم دکتر نمایندایلام درمجلس تشکر می کنم که پیگیر حق منطقه جنگی بازنشستگان است از همه نمایندگان مردم ایران تشکر میکنم پیگیر این حق هستند انشالا درماهای ایند حق منطقه جنگی بازنشستگان کامل اجرای شود انشالا به امید خدا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار