مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه از ۶۰۰ روستای استان ۵۲۲ روستا از نعمت گاز برخوردارند، گفت: این‌ میزان بالاتر از میانگین کشوری برابر با ۹۷ درصد روستاهای استان است.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 08 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس الهی  در حاشیه افتتاح ساختمان شرکت گاز شهرستان تازه تاسیس بدره افزود: با توجه به اینکه ایلام قبل از استان سیستان و بلوچستان به شبکه گاز کشور وصل شد جزو آخرین استان هایی بود که به شبکه گازرسانی وصل شده است.

وی با بیان اینکه این استان یکی از مناطق سبز کشور در گازرسانی به روستاها محسوب می شود، یادآور شد: هم اکنون و با تلاش های خوبی که صورت گرفت تمام شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار شده اند .

مدیرعامل شرکت گاز ایلام تاکید کرد: مجوز گازرسانی به ۴۰ روستای استان اخذ و در مرحله انتخاب پیمانکار و فرآیند مناقصه هستند و کار اجرایی و مطالعه چندین روستای دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

به گفته شمس الهی با اتمام گازرسانی به این تعداد روستاها برنامه این شرکت به طور ۱۰۰ درصدی محقق شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در خصوص وضعیت گازرسانی در نواحی صنعتی استان هم‌گفت: تاکنون ۶۶ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان گازدار شده است.

وی ادامه داد: امروز و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۲ پروژه گازرسانی شهرستان بدره با اعتبار ۳٠ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

شمس اللهی اضافه کرد: این پروژه ها شامل ساختمان اداره گاز بدره و گازرسانی به ۲ واحد تولیدی صنعتی این شهرستان به مساحت ۲ هزار و ۷۳۰ متر مربع است. /م

یشتر بخوانید:
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار