بمناسبت ایام الله دهه فجر ؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: امروز طی آئینی با حضور معاون امور اقتصادی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان محلی منطقه، طرح گاز رسانی به یک روستا و ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان ایوان بمناسبت ایام الله دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.
کد خبر: ۱۰۲۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 05 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس‌اللهی با بیان اینکه در این آئین، روستای میوانه با ۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده است، افزود: برای گازرسانی به این روستا و ۱۸ واحد تولیدی شهرستان، بیش از ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این روستا و واحدهای تولیدی ۹ کیلومتر شبکه توزیع گاز اجرا شده است، اظهار داشت: علاوه بر روستای میوانه، ۱۰ واحد خدماتی و گرمایشی، یک مرغداری، ۴ گاوداری، یک گلخانه و ۲ واحد تولیدی و صنعتی گازدار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه تاکنون ۱۵۸ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان گازدار شده است ، تصریح کرد: شهرستان ایوان دارای دو شهر و ۵۶ روستا می باشد که تاکنون هر دو شهر و ۵۵ روستا گازدار شده‌است و این شهرستان نیز یکی از مناطق سبز استان از نظر مصرف انرژی گاز می باشد.

شمس‌اللهی با اشاره به اینکه این شرکت در راستای تحقق نامگذاری سال‌جاری توجّه ویژه‌ای به گازرسانی واحدهای تولیدی و صنعتی داشته است، خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان ایلام امسال با ۱۶۴ پروژه به استقبال دهه فجر رفته که با حضور مسئولان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه در شهرستان ایوان بیش از ۱۶ هزارو ۹۰۴ خانوار، مشترک گاز طبیعی هستند، گفت: تاکنون ۱۰ هزارو ۶۵۷ انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی شهرستان ایوان نصب و ۳۶۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع اجرا شده است ./م

یشتر بخوانید:
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار