مدیرعامل سازمان آتش نشانی ایلام؛
مدیرعامل سازمان آتش نشانی ایلام گفت:مهار آتش در ساختمان‌های بلندمرتبه در صورت بروز به علت نبود تجهیزات مدرن با مشکلات عدیده ای همراه خواهد بود و امکانات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی شهر ایلام برای کنترل و مقابله و مهار این دست آتش سوزی ها کافی نیست.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 20 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ نصرت الله لطفی اظهار داشت: با وجود درخواست ها و پیگیری های مکرر اما هنوز هیچ گونه اقدام موثری برای تهیه این اقلام مورد نیاز آتش نشانی از سوی مسوولان انجام نگرفته است در حالی که زنگ خطر آتش سوزی در ساختمان های مرتفع ایلام فاقد تجهیزات هر لحظه امکان دارد به صدا درآید.

وی گفت: هرچند در ساختمان‌های بلندمرتبه، ایمن‌سازی از جمله نصب تجهیزات خودکار اطفای حریق اولین قدم برای پیشگیری از آتش‌سوزی است، اما وجود تجهیزات مدرن آتش‌نشانی عامل مهم دیگری برای جلوگیری از گسترش آتش در این ساختمان‌ها است.

لطفی بیان داشت:ر صورتی که تجهیزات مدرن و استاندارد برای یک آتش‌نشان خریداری شود، ایمنی و تسریع عملش در عملیات ها بسیار بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: خودروهای فوماتیک، خودروهای پیشرو، نردبان هیدرولیک با ارتفاع حداقل ۳۲ متری و موتورسیکلت از جمله تجهیزات مورد نیاز سازمان آتش نشانی ایلام برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی در ساختمان های مرتفع است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار