مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: در حال حاضر امکان ثبت نام سامانه در شهرهای آبدانان، ارکواز ملکشاهی، دره شهر، دهلران و لومار باز است و متقاضیان می توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ 19 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهادری با بیان اینکه امکان ثبت نام طرح جهش مسکن ملی در دیگر شهرستان های استان با تایید زمین مورد نظر فراهم خواهد شد،اظهار داشت : اقدامات لازم برای تهیه زمین و فرآیندهای قانونی تصویب آن برای متقاضیان دیگر شهرها که به دلیل عدم تامین زمین مشخص نشده در حال انجام و بزودی تایید خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام میزان سهمیه مسکن مورد نیاز شهرهای استان و وضعیت زمین موجود مورد نیاز طی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طبق قانون جهش تولید مسکن را ۱۴ هزار و ۶۲ واحد عنوان کرد و یادآور شد: برای تامین زمین مابقی واحدهای در نظر گرفته شده یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۹۹ متر مربع از طریق الحاق به محدوده شهرها در حال انجام است که در صورت تحقق این میزان زمین قابلیت احداث ۲۰ هزار و ۳۵۷ واحد مسکونی طبق استانداردهای تعریف شده در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۵۳ هزار و ۸۸۲ مترمربع زمین جهت احداث مسکن طرح اقدام ملی سطح استان واگذار شده و مراحل احداث ۱۴۰۰ واحد مسکونی توسط کارگزاری ها طبق تفاهمنامه های مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ... اجرایی شده است.

بهادری بیان کرد: تاکنون پروانه ۸۷۰ واحد ساختمانی به این منظور صادر و ۵۶۳ واحد نیز در انتظار صدور پروانه قرار دارد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار