روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت:در نیمه نخست سال جاری در رابطه با برگزاری ویژه برنامه‌های ملی دفاع مقدس تعداد ۸۵ برنامه توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵ 01 December 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهزاد نعمتی  مطرح کرد: در نیمه نخست سال جاری در رابطه با برگزاری ویژه برنامه‌های ملی دفاع مقدس تعداد ۸۵ برنامه توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام برگزار شد.

وی  ادامه داد : اعتبار مصوب برای برگزاری این طرح‌ها بیش از ۹۰ میلیون ریال بود و ۲۵ میلیون ریال از محل این اعتبار مصوب برای اجرای این برنامه‌ها واگذار شد.

نعمتی افزود: تعداد ۵۰ برنامه در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ توسط این اداره مورد حمایت قرار گرفتند که برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۱۲ میلیون ریال اعتبار مصوب شده بود و ۲۵ میلیون ریال از محل این اعتبار مصوب برای اجرای این برنامه‌ها واگذار شد.

وی ادامه داد: مشارکت در برنامه‌های تبلیغاتی بنیاد (امور تبلیغاتی و رسانه‌ای) ، تجلیل از فعالان رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب، الکترونیک و فضای مجازی و همچنین تولیدات در حوزه دفاع مقدس، انجام نشست‌های تخصصی با اصحاب رسانه و تبلیغی به ویژه مسوولان رسانه‌های کشور، تقویت و ارتقاء بانک اطلاعات استانی دفاع مقدس و تشکیل شورای روابط عمومی استان در مناسبت‌های ملی و استانی دفاع مقدس از جمله اقدامات دیگری بودند که به گفته‌ی روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در نیم سال اول ۱۴۰۰ توسط این اداره برگزار شده‌اند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار