امام جمعه ایلام بیان داشت: بنده وظیفه خود می‌دانم که از نیرو‌های توانمند و شایسته‌ای که در داخل و خارج استان هستند حمایت کنم.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰ 22 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار افزود: همه باید به دولت سیزدهم‌ کمک‌ کنند تا از ظرفیت‌های توانمند استفاده و در انتصابات توجه به اصل شایسته سالاری مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: در سفیر اخیر رییس جمهوری به استان برای بکارگیری نیروی بومی اقداماتی انجام و به رییس جمهور نیز اعلام‌ کردم که تعدادی نیرو در حد وزیر در استان وجود دارد که باید از آنها استفاده شود و ایشان هم پذیرفت.

کریمی تبار مطرح کرد: مردم ما انتظار دارند در انتصابات شایسته سالاری حاکم باشد، در جایی که نیروی‌های توانمند بومی که ظرفیت‌ها و آسیب‌ها و نقاط ضعف و قوت را می‌دانند، فرصت‌ها و تهدیدا‌ها را می‌شناسند انتخاب شود که فرصتی برای خدمتگذاری از دست نرود مردم این حق را دارند که در سرنوشت خود اظهار نظر کنند و خواسته آنان برآورده شود.

وی ادامه داد:  مدیران فعلی تقاضا می‌شود تا زمانی که در این مسئولیت‌ها هستند با تمام توان کار کنند و پاسخگوی نیاز مردم باشند به ویژه در تورم و گرانی که افسارگسیخته پیش می‌رود، مسئولان به مسئولیت حود عمل کنند لذا هر کسی در هر جایی است در خدمت این مردم شایسته خدمت، باید تمام توان خود را به کار گیرد.

امام جمعه ایلام بیان کرد: ایلام نیروهای نخبه و توانمندی داشته و در هر مسوولیتی که آنها بکارگیری شده‌اند، بخوبی درخشیده اند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار