مدیرکل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

مهمترین شعار دولت شهید جمهور در حوزه فرهنگ ،تحقق عدالت فرهنگی بوده است

مدیرکل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : مهمترین شعار دولت شهید جمهور در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه، تحقق عدالت فرهنگی بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵ 30 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی رمضانی چابک بیان داشت : شهید آیت الله رئیسی، بزرگترین حامی و تکیه گاه در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه کشور بودند و در مباحث فرهنگی و هنری همواره حمایت قاطع داشتند.

وی افزود : در دولت سیزدهم تلاش شد که حوزه تخصصی فرهنگ و هنر با مرجعیت دستگاه حاکمیتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره و دامن پاک هنرمندان به محدودیت های سلیقه ای محدود نشود.

رمضانی چابک ادامه داد : در طول مدت سه سال دولت سیزدهم، یک فضای پرنشاط، آرام و با کمترین محدودیت سلیقه ای تجریه شد و قانون و خط قرمزهایی که قانون مشخص کرده، ملاک بود.

وی  با بیان اینکه نهضت تولید محتوا با تشکیل قرارگاه شهید آوینی در کشور راه اندازی شد، تاکید کرد : این امر، با حمایت و نگاه بلند شهید آیت الله رئیسی با مشارکت دستگاه های فرهنگی محقق و حضور، مشارکت و اثرگذاری مردم، انجمن های فرهنگی و هنری و هنرمندان در میدان فرهنگ و هنر برای اولین بار به طور معناداری نمایان و به منصه ظهور و بروز رسید.

وی یادآور شد : در حوزه سیاستگزاری فرهنگی، اصلاح ریلی صورت گرفت و به این نقطه رسیدیم که جریان سازی فرهنگی باید از شهرستان های بجوشد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت کند.

رمضانی ادامه داد : تلاش شد که ایده پردازی، طراحی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری توسط نهادهای مردمی و مجموعه های دغدغه مند حوزه فرهنگ و هنری اسلامی و انقلابی اجرا شود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش حمایتی، هدایتی و نظارتی داشته باشند.

وی مطرح کرد : در دولت سیزدهم به حوزه تربیت و کادرسازی در حوزه نیروی انسانی متخصص و متعهد، تشکیل جبهه فرهنگی قوی با مشارکت دستگاه های فرهنگی توجه ویژه ای شد و امید است یک حرکت پایدار و رو به جلو در کشور و استان های مختلف کشور از جمله ایلام داشته باشیم.

وی  بیان کرد: استان ایلام قدمگار زوار عتبات عالیات و مردم این استان مدال افتخار و زرین خادمی زوار اربعین حسینی بر سینه دارند و این افتخار بسیار بزرگی است.

رمضانی جابک با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی خود را خادم امام رضا(ع) و خادم مردم می دانستند که از ویژگی های بارز شهید جمهور بود، افزود: رئیس جمهور شهید عزیز مردم بود و با شهادتش عزیزتر شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار