مدیرکل راهداری کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: حمل یکسره کالا از مرز پرویزخان همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۹۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 04 October 2021

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: حمل یکسره کالا از مرز پرویزخان واقع در شهرستان قصرشیرین همچنان ادامه داشته و کامیون‌های عراقی کالاهای خود را به خاک ایران آورده و کامیون‌های ایرانی محموله‌های خود را تا خاک عراق حمل می‌کنند.

وی افزود: حمل یکسره کالا و عملیات تخلیه و بارگیری به صورت همزمان در مرز پرویزخان دیده شده و حمل یکسره تنها در شرایط ویژه‌ای به صورت موقت متوقف می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به تبدیل بازارچه‌های سومار، شیخ صله و شوشمی به مرز رسمز در سال ۹۸ گفت: طرح جامع احداث پایانه‌های این سه مرز تصویب و مراحل اداری آن انجام شده است.

کرمی تصریح کرد: طرح جامع احداث پایانه‌های سه مرز سومار، شوشمی و شیخ صله در ۲ فاز تعریف شده و تاییدیه‌های نهایی آن گرفته شده است.

وی به احداث پلیس راه کرمانشاه- خسروی اشاره کرد و افزود: ساختمان اصلی این پلیس راه تکمیل و در هفته ناجا به بهره‌برداری می‌رسد.

کاهش ۱۹ درصدی تلفات جاده‌ای کرمانشاه در پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۶۶ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار در محورهای مواصلاتی این استان گفت: رفع ۳۳ نقطه حادثه‌خیز در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفته و تاکنون ۱۷ مورد آن به سرانجام رسیده است.

کرمی تصریح کرد: بر اساس تایید پلیس راه استان کرمانشاه با رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای میزان تلفات جاده‌‌ای این استان در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با وجود افزایش ترددها، ۱۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: با توجه به سرقت وسایل روشنایی در جاده‌های استان کرمانشاه، پروژه ۱۴۸ کیلومتری روشنایی هوایی در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در پنج ماهه نخست سال جاری سه هزار و ۹۰۰ عدد علائم هشداری و اخباری و چهار کیلومتر نیوجرسی در جاده‌ها نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کرمانشاه نصب نیوجرسی به جای گاردریل را در کاهش تلفات جاده‌ای موثر دانست و گفت: این اقدام سبب افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار