رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان ملکشاهی:
حجت الاسلام ملکی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه زن محور خانواده است، گفت: حجاب عامل مهمی در برابر تهاجم فرهنگی و استحکام خانواده می‌باشد.
کد خبر: ۹۹۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 25 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام ملکی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان ملکشاهی، گفت: زن محور خانواده است.

او با اشاره به فرمایش قرآن (هن لباس لکم و انتم لباس لهن) گفت: رعایت عفا ف و حجاب نه تنها برای خود زن ارزش آفرین است، بلکه سد محکمی در مقابل تهاجم فرهنگی خواهد بود.

او با بیان اینکه غربی‌ها با هزینه‌های بسیار زیاد تلاش می‌کنند حجاب را به عنوان یک محدودیت برای ورود زنان به جامعه جلوه دهند، اظهار کرد: اسلام تاکید در حجاب زنان جامعه دینی دارد چراکه حجاب برای ورود زنان به عرصه‌های مختلف محدودیت نیست بلکه یک نوع مصونیت است .

او ادامه داد: عفاف و حجاب نقش و اهمیت بسزایی در امنیت اخلاقی، سعادت و سلامت خانواده و حفظ آرامش بین زن و مرد دارد و عامل مصونیت و امنیت است.

او اظهار کرد: همان طور که امروز همه دشمنان به مقابله با فرهنگ ناب اسلامی و دامن زدن به اسلام هراسی می‌پردازند و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنند، ما هم باید در مقابل از تمام امکانات و ظرفیت‌ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
در بحث حجاب نه تهاجم فرهنگی درکار است و نه عدم توجه و تربیت، بلکه بواسطه غیرقابل قبول بودن عملکرد حکومت، ان تصویر شیرین و ملکوتی از اسلام و حکومت اسلامی اوایل انقلاب، به افسانه ها پیوسته و مردم فهمیدند که اسلام یعنی ابزار ظلم جدید و شدید و مطلق تحت عنوان حاکمیت غیرپاسخگوی خداست که برای انسان و حقوقش هیچ ارزشی قائل نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار