مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ظرفیت‌های ورزشی استان برای خدمت‌رسانی به جامعه ورزشی بسیج شده است.
کد خبر: ۹۸۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ 29 August 2021
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: ظرفیت‌های ورزشی استان برای خدمت‌رسانی به جامعه ورزشی بسیج شده است.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی در نشست هم‌اندیشی با مسئول معاونت تربیت‌بدنی سازمان بسیج که با حضور معاونین تربیت‌بدنی سپاه انصار الحسین (ع)، اداره کل آموزش‌وپرورش، صداوسیما و شهرداری همدان و تنی چند از رؤسای هیئت‌های ورزشی استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز آنچه در بحث توسعه و زیرساخت‌های ورزشی بسیار حائز اهمیت است نگهداری و بهره‌برداری اصولی است چراکه نگهداری صحیح از ساخت اماکن ورزشی سخت‌تر است.
وی با بیان اینکه باید متولی بهره‌برداری از اماکن ورزشی واحد شود و همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم بسیج شوند، گفت: باید اتحاد و همدلی باید در سطوح مختلف مدیریتی ایجاد شود تا مردم برکات و حاصل آن را احساس کنند.
سیفی با بیان اینکه در استان همدان سازمان‌ها و ادارات دارای اماکن ورزشی هستند که در برخی ساعت بدون حضور ورزشکاران است، گفت: نباید بگذاریم سرمایه بیت‌المال که صرف ساخت اماکن ورزشی شده با نبودن ورزشکاران در محیط‌های ورزشی اتلاف شوند.
وی تصریح کرد: متأسفانه امروز به سبب شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت‌های ورزشی تعطیل شده اما این مهم فرصت خوبی برای تدوین نقشه راه و فکرکردن برای خدمت‌رسانی در پسا کرونا به جامعه ورزش و جوانان است چراکه پیامدهای دورماندن از ورزش و خانه‌نشینی در آینده‌ای نه‌چندان دور مبتلا به جامعه خواهد بود لذا باید با همدلی و اتحاد از امروز برای بسیج همه‌جانبه ظرفیت‌های ورزشی در دو حوزه نیروی انسانی شامل مربیان و زیرساخت‌ها شامل اماکن ورزشی در دوران پسا کرونا برنامه‌ریزی کنیم.

احداث 3 هزار سالن ورزشی چندمنظوره توسط سپاه در کشور

در ادامه نیز ابوالفضل خدا قلی‌پور با بیان اینکه بسیج متعلق به‌تمامی آحاد جامعه است، گفت: امروز بسیج باهدف تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر جا و زمانی که احساس کند کار انقلاب و نظام بر زمین‌مانده ورود می‌کند.
وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی از پس از انقلاب تا کنون در حوزه‌های ورزش همگانی و قهرمانی و همچنین توسعه زیرساخت‌های ورزشی کشور و همچنین استان همدان انجام شده است، گفت: بسیج برای همگانی‌تر شدن ورزش در جامعه آمادگی کمک همه‌جانبه دارد.
مسئول معاونت تربیت‌بدنی سازمان بسیج با بیان اینکه شجره طیبه بسیج افتخار دارد در برهه‌های تاریخی و حساس همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده است، گفت: امروز بسیج افتخار دارد در بحث توسعه زیرساخت‌های ورزشی کشور بیش از 3 هزار سالن ورزشی چندمنظوره و 600 پایگاه استعدادیابی را دایر و در اختیار عموم جامعه قرار داده است.
وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با وحدت و همدلی بین بخشی در سطح ورزش و جوانان کشور بتوانیم بیش‌ازپیش ایفای نقش کنیم تا بتوانیم دین خود را به جوانان و ورزشکاران کشور ادا کنیم.

۸۰ سالن ورزشی در حوزه‌های مقاومت بسیج سراسر استان همدان احداث شده است

در پایان نیز علیرضا کرمی مسئول معاونت تربیت‌بدنی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان، گفت: خوشبختانه سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان طی 5 سال اخیر موفق به احداث ۸۰ سالن ورزشی در حوزه‌های مقاومت بسیج سراسر استان شده است.
وی تصریح کرد: امروز تربیت‌بدنی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در کنار اداره کل ورزش و جوانان آماده همکاری همه‌جانبه در حوزه‌های مختلف را دارد تا موانع و نارسایی‌های احتمالی را رفع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار