سرهنگ "محمود خداداد"از کارکنان انتظامی ملایر در جریان دستگیری قاتل فراری به شهادت رسید
کد خبر: ۱۱۵۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 13 February 2024

سرهنگ "محمود خداداد"از کارکنان انتظامی ملایر در جریان دستگیری قاتل فراری به شهادت رسید.
 
به گزارش تابناک همدان از ملایر : سرهنگ "احمد ساکی" روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان ملایر و متواری شدن قاتل، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد فردی حدودا ۵۶ ساله به علت اختلافات خانوادگی با یک قبضه سلاح کمری فرزند ۲۲ ساله خود را در منزل به قتل رسانده و فرزند ۳۲ دیگرش را مجروح می کند و به قصد کشتن همسرش که در منزل حضور نداشته از منزلش خارج می شود.

وی تصریح کرد : ماموران بلافاصله با انجام بررسی های لازم و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی موقعیت متهم را در اطراف شهرستان شناسایی می کنند.

سرهنگ ساکی اظهار کرد: ماموران با حضور در محل در ابتدا همسر قاتل را از صحنه خارج می کنند و در ادامه سرهنگ "محمود خداداد" که قصد دستگیری وی را داشته با شلیک گلوله از طرف این فرد قاتل و شرور از ناحیه سینه مجروح و پس از انتقال به بیمارستان و علیرغم تلاش کادر درمان به فیض شهادت می رسد.

این مقام  مسئول افزود :: قاتل نیز به همراه یک قبضه کلت کمری در محل دستگیری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد : ضمن تبریک و تسلیت شهادت این همکار عزیز به مردم شریف شهرستان ملایر و خانواده محترم شهید ،مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام متعاقبأ اطلاع رسانی خواهد شد.

از این شهید والامقام دو فرزند پسر ۱۷ و ۶ ساله به یادگار مانده است.

الهام قنائی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار