رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان ؛
رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان گفت:افزایش اماکن تزریق واکسیناسیون در سراسر استان با توجه به کاهش سن جمعیت و احتمال واکسیناسیون عمومی ، یک ضرورت اولویت دار است.
کد خبر: ۹۸۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 26 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ جهانگیررستم زاد افزود: افزایش اماکن تزریق واکسیناسیون در سراسر استان با توجه به کاهش سن جمعیت و احتمال واکسیناسیون عمومی ، یک ضرورت اولویت دار است.

وی گفت:  برخی اماکن نظیر باشگاه های ورزشی زیرزمینی فاقد تهویه، آموزشگاه ها و صنوف غیرضرور برخلاف مصوبه های ستاد کرونا همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند که باید فرمانداران شهرستان ها و روسای اتحادیه های مربوطه با این واحدهای متخلف برخورد کنند.

رستم زاد اظهار داشت:  با توجه به افزایش میزان مبتلایان و بستری های کرونا سالن هلال احمر شهر ایلام واقع در میدان ۲۲ بهمن تعداد ۱۵ نفر از نیروهای هلال احمر در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرند.

وی افزود:  با توجه به نیاز مبرم دانشگاه علوم پزشکی به نیروی حراست جهت تامین امنیت کادر درمان به دانشگاه علوم پزشکی اجازه داده شود آزمون استخدامی نیروهای حراست خود را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و زیر نظر کارشناسان بهداشت برگزار کند.

رستم زاد ادامه داد: با توجه به اهمیت کارخانه سیمان به عنوان یکی از مراکز صنعتی مهم استان و تردد بسیار زیاد وسایط نقلیه به صورت روزانه در این مرکز اجازه داده می‌شود با توجه به گروه‌های سنی شغلی بیماران زمینه ای  و سایر گروه ها واکسیناسیون در این مرکز انجام گیرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار