استاندار قم با اشاره به اهمیت فراوان تولید در کشور خواستار حمایت عملیاتی، میدانی، همه جانبه و به دور از شعارزدگی مدیران از تولیدکنندگان شد.
کد خبر: ۹۸۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 25 August 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک قم، بهرام سرمست در بازدید از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان در سخنانی به ضرورت تأمین نقدینگی این واحدها توجه داد و گفت: یکی از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در جریان بازدیدها، تأمین نقدینگی برای توسعه دو واحد تولیدی در استان بود.

وی با بیان این که برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان، شناخته شده و دارای سوابق قابل توجهی هستند ادامه داد: حمایت و پشتیبانی همه جانبه از این واحدها باید در دستور کار باشد.

استاندار قم با تقدیر از حمایت های بانک صنعت و معدن از واحدهای صنعتی و تولیدی استان بیان داشت: البته تداوم حمایت از واحدهای تولیدی موفق باید در عیان و آشکار دیده شود.

وی همچنین از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست تا مشکل تأمین مواد اولیه برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان را نیز پیگیری کند.

سرمست سپس واگذاری زمین به واحدهای تولیدی را از سیاست های کاری استان برشمرد و یادآور شد: طرح های توسعه ای واحدهای موفق با واگذاری زمین در ریل تحقق قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به برخی پیگیری های انجام گرفته برای واگذاری اسناد مربوط به شهرک آی سی تی استان، از قول های مساعد دست اندرکاران برای رفع این مشکل خبر داد.

وی همچنین ادامه داد: باید توجه داشت که یکی از نیازهای امروز ما، تفکیک واحدهای موفق تولیدی از واحدهایی است که همچنان نتوانسته اند اهلیت خود را ثابت کنند.

وی با تصریح بر این که حمایت از صنایع و تولید نباید شعاری باشد اذعان کرد: پشتیبانی از صنایع و تولید باید عملیاتی، میدانی و همه جانبه باشد و از این رو، از مدیران استانی انتظار می رود تا این مهم را اجرایی و عملیاتی کنند.

سرمست سپس گفت: حمایت و پشتیبانی بنده از برخی واحدهای تولیدی، حتی گاهی سبب ایجاد شائبه هایی می شود، به طور مثال برخی می گفتند استاندار شریک فلان واحد تولیدی است که بنده در پاسخ به این افراد می گفتم من به عنوان استاندار، مالک تمام کارخانه های این استان هستم، یعنی وقتی یک واحد تولیدی دچار خسارت می شود، گویی این خسارت به خود من وارد شده است و از این رو باید گفت اگر پیگیری و حمایت نباشد، جای سؤال دارد.

وی پیگیری برای راه اندازی مرکز واکسیناسیون در بخش تولیدی و صنعتی استان را برای حمایت عملی از تولید و کارگران مورد توجه قرار داد و یادآور شد: البته دانشگاه علوم پزشکی استان به سختی زیر بار این راه اندازی می رفت، اما استدلال این بود که نیروهای مولد استان باید به راحتی بتوانند خود را در کمترین زمان واکسینه کنند تا امر تولید استان دچار خلل و خدشه نشود.

استاندار قم با اشاره به پای کار بودن خیرین استان برای کمک به کادر بهداشت و درمان بیان داشت: خوشبختانه روحیه همدلی و همراهی در میان مدیران و اهالی تولید و صنعت دیده می شود، ضمن آن که مدیران نیز همواره باید پا به کار و پشتیبان تولید باشند، چراکه اگر تولید نباشد، راه به جایی نمی بریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار