تعدادی از مردم انقلابی قم در حمایت از حمله جمهوری اسلامی به مواضع رژیم اشغالگر قدس در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند.
کد خبر: ۱۱۶۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ 14 April 2024

به گزارش تابناک قم، همزمان با شب عملیات گسترده نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به اهداف رژیم اشغالگر قدس، جمعی از مردم انقلابی قم در اقدامی خودجوش خود را به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها رساندند تا در این استان مقدس تجمع کنند.

طلاب و اقشار مختلف مردم قم در حمایت از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله انتقام جویانه به مواضع رژیم صهیونیستی در صحن امام رضا علیه السلام تجمع کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت آنان علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در حرم مطهر بانوی کرامت با سر دادن شعارهایی در حمایت از سپاه پاسداران و جبهه مقاومت، حملات گسترده امشب به رژیم اشغالگر قدس را پاسخ محکمی به حمله این رژیم سفاک به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران اعلام کردند.

مردم قم در این تجمع تصاویر حاج قاسم سلیمانی، شهدای مقاومت و پرچم های ایران اسلامی، حزب الله لبنان و گروه های مختلف جبهه مقاومت را در دست داشتند.

مداحان اهل بیت (ع) در بخش هایی از این برنامه در اشعاری حماسی به رجزخوانی علیه صهیونیست ها پرداختند و در ادامه سوره فتح را برای پیروزی رزمندگان اسلام دسته جمعی قرائت کردند.

پخش بخش هایی از سخنرانی معروف حاج قاسم سلیمانی علیه آمریکای جنایتکار از بلندگوهای حرم مطهر از دیگر برنامه های این تجمع بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار