معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: تمام کارهایی که در انتخابات انجام می شود باید برای حضور حداکثری مردم باشد و بهترین شرایط برای این منظور فراهم شود.
کد خبر: ۹۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۱ 22 September 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی در نشست مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان یزد افزود: مرکز استان یزد به دلیل اینکه بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است لذا تعداد شعبه بیشتری هم نسبت به دیگر شهرستان ها دارد و از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: برگزار کنندگان انتخابات باید بی طرفی کامل را همواره مدنظر داشته باشند ، همان گونه که وزارت کشور، فرمانداری و استانداری عزم خود را برای برگزاری انتخاباتی بی طرفانه نشان داده اند.
طالبی افزود: همچنین تمام کارهایی که انجام می شود باید برای حضور حداکثری مردم باشد و بهترین شرایط فراهم شود تا همه اقشار در سرنوشت خود مشارکت داشته و از حقی که دارند استفاده کنند.
افسانه شهابی پور، معاون برنامه ریزی فرماندار یزد نیز در این نشست گفت: به روز رسانی نقشه های شعب اخذ رای دردست پیگیری است و آنتن دهی تلفن همراه و بررسی تعداد خط تلفن ثابت نیز از دیگر اقدامات در حال پیگیری است.
امیر صادقی مقدم، بخشدار زارچ نیز در این نشست گفت: 17 شعبه در بخش زاچ وجود دارد که بیشتر این شعب شهری است و اقدامات لازم برای بازدید از شعب و به روزرسانی امکانات لازم انجام شده و در حال پیگیری هستیم.
در پایان این نشست ترحمی معاون نیروی انسانی استانداری ، سالاری مدیرکل سیاسی و انتخابات، اکرم فدکار مدیرکل آی تی استانداری ، طباطبایی مدیرکل ثبت احوال استان ، کلمبو مسئول ستاد اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد نیز مواردی را بیان نموده و ساختمان بازسازی شده ستاد انتخابات شهرستان یزد واقع در فرمانداری افتتاح شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار