رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: ایلام وارد وضعیت بحرانی کرونا شده چرا که هر روز بر تعداد مبتلایان و بستری های کرونا در این استان افزوده می شود.
کد خبر: ۹۸۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵ 15 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ جهانگیر رستم زاد  در نشست فوق العاده تمهیدات مقابله با کرونا استان با حضور فرمانداران اظهار داشت: متاسفانه نظارت بر بازار و اصناف رها شده و نیازمند هستیم همچون گذشته تمامی فرمانداران پای کار بیاید و برای مقابله با کرونا اهتمام داشته باشند.

وی تنها راه مقابله با کرونا را رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و تزریق واکسیناسیون ذکر کرد و افزود: تنها راه برون رفت از این شرایط این است که تا پایان تزریق واکسن و قطع زنجیره کرونا محدودیت ها را تشدید کنیم.

رستم زاد تاکید کرد: ستادهای کرونا هر شهرستان باید از اجتماع مردم در آرامستان ها با جدیت ممانعت کنند چرا که اجتماعات مهم ترین راه انتشار ویروس در جامعه است.

وی با اشاره به تعطیلی یک هفته ای در کشور گفت: تصمیم تعطیلی بمنظور کاهش شیوع کرونا گرفته شده که در راستای باید همه مردم در این مدت در خانه بمانند تا از سرعت انتشار شیوع کرونا کاسته شود.

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان تصریح کرد: فرمانداران باید در مدت تعطیلی در حوزه شهرستان محل خدمت حضور داشته باشند و نظارت ها بر محدودیت های کرونا را تشدید کنند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به واکسیناسیون گفت: در جلسه ستاد ملی کرونا مطرح شد که تا پایان مرداد ۱۰ میلیون دوز و تا پایان شهریور ۳۰ میلیون دوز وارد می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار