با افزایش شمار بستری‌های کرونا در تنها بیمارستان خلخال، بیمارستان صحرایی در این شهرستان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۸۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸ 13 August 2021

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال گفت: با افزایش شمار بستری‌های کرونا در تنها بیمارستان این شهرستان، بیمارستان صحرایی خلخال راه‌اندازی شده و در شرایط اضطراری در اختیار بیماران کووید ۱۹ قرار گرفت.
دکتر محمد مهرتک اظهارکرد: برغم افزایش سه برابری ظرفیت پذیرش بیماران کووید ۱۹ در تنها بیمارستان فعال منطقه جنوب استان در خلخال و اختصاص همه بخش‌های این مرکز درمانی به تخت‌های بستری کرونا و با وجود کمبود امکانات و نیروی انسانی امروز این بیمارستان با چادر مخصوص بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان امام خمینی دایر شد.

همزمان با افزایش موج کرونا ، رزمایش کرونا در خلخال برگزار شد

بیمارستان صحرایی در خلخال راه‌اندازی شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: مانور کرونا نیز با هدف افزایش حساسیت مردم به وضعیت بحرانی بیماری کووید ۱۹ و جلب توجه آحاد مردم به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شد.
مهرتک گفت: در این مانور آمبولانس‌های دانشکده علوم پزشکی، جمعیت هلال احمر و بسیج سپاه در خیابان‌های شهر به حرکت درآمده و نیرو‌های شرکت‌کننده با بلندگو مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت و به پیامد‌های بسیار وخیم ناشی از افزایش شمار ابتلا به کرونا و همه‌گیری این ویروس مهلک هشدار دادند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار