فرماندار اردبیل در جلسه کمیته برنامه ریزی و توزیع اعتبارات شهرستان اردبیل از اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال ۱۴۰۳ به شهرستان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰ 15 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی ۲۶ اردیبهشت گفت: در راستای بهبود زیرساخت‌های شهری و روستایی در شهرستان اردبیل بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال و برای توسعه بخش کشاورزی و دامداری و زیرساخت‌های صنعتی و گردشگری در شهرستان ۴۴۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی افزود: برای اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی هم در شهرستان اردبیل بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است و از اعتبارات فوق بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌ها در روستا‌های شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار اردبیل ادامه داد: با توجه به مشکلات ناشی از کمبود آب شرب در روستا‌های شهرستان بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال برای تأمین آب و اجرای زیرساخت‌های آبرسانی به روستا‌های شهرستان اختصاص یافته است.

اعتماد اعجازی اولویت اختصاص و هزینه اعتبارات را تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و بخش‌های آب شرب و آب کشاورزی و راه روستایی و طرح هادی و ارتباطات و همچنین توسعه و تکمیل فضا‌های آموزشی و ورزشی و فرهنگی عنوان کرد.

وی همچنین بر جذب اعتبارات ملی توسط دستگاه‌های اجرایی برای اجرا و تکمیل پروژه‌های بزرگ در شهرستان تأکید کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار