هنوز یک هفته از آغاز فعالیت شورای جدید نمی گذرد که شکاف جدی بین اقلیت و اکثریت شورا بیش از پیش دهن باز کرده تا منافع شهروندان ایلامی را در کام خود ببلعد.
کد خبر: ۹۸۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶ 12 August 2021

تابناک ایلام::انتخابات شورای ششم شهر ایلام با وجود حرف و حدیث های فراوان به تایید دستگاه‌های مسئول رسید و این روزها نیز رسما فعالیت خود را با تعیین اعضای هیات رئیسه آغاز کرده اند .

هنوز یک هفته از آغاز فعالیت شورای جدید نمی گذرد که شکاف جدی بین اقلیت و اکثریت شورا بیش از پیش دهن باز کرده تا منافع شهروندان ایلامی را در کام خود ببلعد.

هر چند طبیعت مردم‌سالاری در ساختارهای مشورتی شکل گیری اقلیت و اکثریت است و در پناه این تکثر آرا و اندیشه هاست که تعالی و پیشرفت شکل می گیرد. 

اما آنگونه که رفتار برخی دوستان شورایی استنباط می شود ،شکل گیری اقلیت و اکثریت در شورای ششم ناشی از تعارض منافع فردی و گامی برای تامین منافع قومی و قبیله ای معنا می شود. 

و گرنه دلیلی ندارد رفتارهای بچگانه اقلیت شورا و عدم حضور در جلسه برای تعیین سرپرست یا ابقای شهردار به گونه برجسته آبستراکسیون برای از رسمیت انداختن حد نصاب جلسه تعبیر شود ؟!

حال که سخنگوی شورا مدعی است اصلا موضوع آبستراکسیون مطرح نبوده و دعوتنامه رسمی دریافت نکرده اند، اینک که دعوتنامه از دو مسیر رسمی صادر شده ،چرا از تحویل آن سر باز می زنند؟

اگر این آبستراکسیون و و وتو کردن منافع مردم نیست ،پس آن را باید چه بنامیم ؟اگر بنا باشد از همین ابتدا با توسل به چنین رفتار ضد منافع مردم ،حقوق شهروندان را قربانی منافع فردی و قومی نمایید ،پس لطف کنید ردای وکالت مردم را واگذارید و کرسی شورا را رها کنید!

کاری به کیفیت انتخابات نداریم، حال که شما بعنوان نماینده مردم در شورا انتخاب شده اید ،حد اقل بر شعارهای دوران تبلیغات بافی بمانید و اکثریت شورا و شهروندان را اسیر جمعی قلیل و اقلیتی حاضر در شورا نکنید !

بدیهی است رسانه ها بعنوان نماینده افکار عمومی به جدیت از منافع مردم و شهروندان ایلامی صیانت خواهند کرد و اجازه نخواهند داد افرادی به نام نماینده مردم، منافع و حقوق آنان را لگد مال کنند.

از این‌رو بهتر است از همین آغاز از اسب سرکش لجاجت و مردم ستیزی پیاده شده و به مسیرحفظ منافع و حقوق شهروندان ایلامی برگردید ،چرا که این شهروندان به اندازه کافی درگیر مشکلات بیشمار اقتصادی و اجتماعی بوده و شما با این رفتارتان قوز بالا قوز نشوید !/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار