استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: تلخی نقد منصفانه را از تعریف و تمجید بیهوده از سوی یک رسانه بیشتر می پذیرم.
کد خبر: ۹۸۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 08 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات محلی، پایگاه های خبری و نمایندگان خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری در استان ایلام افزود: نقد منصفانه خیلی کارساز است و رسانه ها بدور از مسائل سیاسی بلکه واقع بینانه و منصفانه از مدیران نقد داشته باشند.

وی ادامه داد: معتقدم هر جایی که رسانه ها کمک کار و یاریگر بوده‌اند، مسوولان موفق عمل کرده اند.

استاندار ایلام تاکید کرد: در بسیاری از مسائل که رسانه ها ورود کرده و نقش داشته و واقعیت‌ها را بیان کردند، مشکلات حل شده ولی در برخی موارد رسانه ها به دور از واقعیت به نقد پرداختند.

نوذری با بیان اینکه تمجید بی اساس از مدیران آفت توسعه است، یادآور شد: بنده از نقد استقبال می کنم و از رسانه هایی که نقد درست داشته‌اند، تقدیر کرده‌ام.

وی تاکید کرد: رسانه نباید نقد غیرمنصفانه و تمجید غیرمنصفانه داشته باشد، بلکه هر جایی که مدیران موفق عمل کردند را بیان و هر جا که ضعفی وجود دارد، با دید واقعیت منعکس کنند.

نوذری با تاکید بر اینکه چنانچه مدیری از نقد منصفانه استقبال کند، موفق خواهد بود، اضافه کرد: رسانه ها نماینده افکار عمومی جامعه بوده و هیچ چیز ارزشمندتر از این جایگاه نیست.

وی گفت: مطالباتی که توسط رسانه‌ها منعکس می شود، ارزشمند بوده و تمامی مسوولان و مدیران مکلف به پاسخگویی و جوابگویی هستند.

استاندار ایلام بیان کرد: خبرنگاران مهمترین رکن هر جامعه بوده و در تمامی زمینه ها و حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله و همچنین کرونا و انتخابات سنگ تمام گذاشتند.

نوذری اظهار داشت: طی چهار سال که در این استان ساکن بودم، از هیچ خبرنگاری شکایتی نداشتم بلکه واسطه حل و فصل مشکلات خبرنگاران نیز بوده ام.

وی همچنین خطاب به رسانه ها در خصوص نقد از دولت قبل گفت: رسانه‌ها در این زمینه واقع بین باشند چراکه کشور با مشکلاتی نطیر عدم توانایی فروش نفت به دلیل تحریم، اخلال در سیستم بانکی، تعطیلی مشاغل به دلیل کرونا و عدم توانایی در ورود دارو و واکسن در کشور و ... مواجه بوده است.

استاندار ایلام همچنین به وضعیت نامطلوب کرونا در استان اشاره کرد و گفت: آژیر خطر کرونا به صدا درآمده ولی متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم که در گذشته ۸۰ درصد بود به حداکثر ۳۵ درصد رسیده است.

وی اظهار کرد: متاسفانه ظرفیت برخی بیمارستان‌ها تکمیل و بیش از ظرفیت پذیرش بیمار داشته‌اند ولی از طرف دیگر متاسفانه ترس مردم از کرونا بشدت پایین آمده است.

استاندار ایلام همچنین با اشاره به عدم تمایل برخی مردم به تزریق واکسن از آنها خواست در این زمینه با قلمی که دارند اطلاع رسانی لازم انجام دهند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار