امام جمعه بوشهر:
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه به جهت تکمیل ظرفیت بخش کرونایی بیمارستان‌ها، برخی بیماران استان بوشهر پذیرش نمی‌شوند گفت: کمبود برخی از اقلام دارویی و امکانات درمانی مردم این استان را بسیار نگران و در شرایط سخت درمانی قرار داده است.
کد خبر: ۹۸۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 06 August 2021

 

به گزارش تابناک بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در فضای مجازی و رسانه اجتماعی با اشاره به مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در تنفیذ حکم ریاست جمهوری آیت‌الله ابراهیم رئیسی نکات مهم و راهگشا را بیان کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، مردمی بودن دولت و دارای گفتمان صادقانه با مردم را از تأکیدات مقام رهبری دانست و بیان کرد: مردم ایران یک ظرفیت بسیار ارزشمند برای دولت و نظام است که صداقت و اعتماد به آنان سبب اقتدار و پیشرفت می‌شود و دولت باید از این ظرفیت استفاده کند.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه دولت باید مظهر وفاق و وحدت ملی باشد خاطر نشان کرد: دولتی موفق است که دارای نگاهی جامع در عرصه خدمت‌رسانی و استفاده از ظرفیت‌های گوناگون ملی باشد.

وی شناسایی و استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های ملی و فراملی را از دیگر تأکیدات رهبر معظم انقلاب دانست و بیان کرد: مبارزه با فساد و جدیت در آن و عمل بر اساس برنامه کلان منظومه اقتصاد مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

صفایی بوشهری، مراسم تحلیف ریاست محترم جمهور را نشان از اقتدار ایران اسلامی و شکست پروژه انزوای ایران توسط جهان استکبار دانست و تصریح کرد: حضور شخصیت‌های ممتاز بیش از 80 کشور جهان در این مراسم، نشان از صلابت ایران اسلامی در جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی ریاست جمهور نکات مهمی در ‌مراسم تحلیف بیان کرد گفت: امیدوارم تمام اموری که رئیس جمهور بیان کرد با کمک همگان اجرایی شود.

امام جمعه بوشهر با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه مهم تصریح کرد: اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف اجتماع نقش مهم و تأثیرگذاری دارد چراکه خبرنگاری کار بزرگ در عرصه مدیریت جامع هندسه نظام انسانی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اجرا توطئه‌ها و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی با همراهی و تعامل رسانه استکبار خاطر نشان کرد: جهان استکبار هم اینک در اندیشه مدیریت ادراکی جوامع بشری برای معماری اذهان آنان به سود خود است تا بتواند به اهداف جنایتکارانه خویش دست یابد که ایجاد جبهه مقاومت خبری امری مهم و ضروری است.

صفایی بوشهری، روند ابتلا به کرونا در استان بوشهر را نگران کننده دانست و اظهار داشت: وضعیت قرمز و حاد بیماری ویروس کرونا در استان بوشهر و استان‌های همجوار نیازمند طراحی یک برنامه جامع و یک مدیریت اجرایی دانش‌بنیان جامع و قاطع برای مهار و کنترل این بیماری است.

وی ضمن تأکید بر ادامه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مهار و کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: باید تمامی ظرفیت‌های درمانی استان بوشهر در اختیار ستاد مقابله با بیماری کرونا قرار گیرد ولی متأسفانه برخی از این ظرفیت‌ها با آنکه تأکید و توصیه شده هنوز در اختیار مردم استان نیست و بیماران در راستای تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها، پذیرش نمی‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، کمبود برخی از اقلام دارویی و امکانات درمانی مردم را بسیار نگران کننده دانست و افزود: این مهم بیماران را در شرایط سخت درمانی قرار داده است که تأکید می‌شود اگر این مراکز به کمک دیگر مراکز درمانی قرار نگیرند استان بوشهر شاهد یک فاجعه انسانی خواهد بود و مسئولانی که همکاری نکرده و یا نمی‌کنند از عوامل آن فاجعه هستند و باید با آنان برخورد قاطع و قضایی کرد.

امام جمعه بوشهر کمبود امکانات و اقلام درمانی را نشان از ضعف مدیریت مسئولان دانست و افزود: از مسئولان تقاضا می‌شود هر چه زودتر اقلام دارویی و امکانات درمانی را به استان بوشهر ارسال کنند تا مردم دچار مشکلات درمانی نشوند، بی‌تردید کمبود امکانات و اقلام درمانی نشان از ضعف مدیریت مسئولان دارد که مردم با این امور درباره آنان قضاوت خواهند کرد.

وی با اشاره به آغاز ماه محرم و گرامیداشت ماه تجلی فرهنگ حسینی و راه و رسم زندگی الهی گفت: امیدوارم مراکز فرهنگی، مساجد و هیئات مذهبی به‌ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در عرصه تبیین فرهنگ حسینی در شرایط کنونی تلاشی درخور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار