استاندار بوشهر گفت: شورا‌ها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و تقویت شورا‌ها امری ضروری است.
کد خبر: ۱۱۶۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶ 27 April 2024

به گزارش تابناک بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها، مشارکت مردم در اداره امور جامعه را از برکات ارزشمند تاسیس شورا‌ها برشمرد.

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تاکید کرد: نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شورا‌ها در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سبب شد، مشارکت مردم در اداره امور جامعه بیشتر شود.

محمدی زاده تصریح کرد: شورا‌ها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و تقویت شورا‌ها امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا در عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور تاثیرگذار هستند و روز به روز شاهد نقش آفرینی بیشتر شورا‌ها هستیم.

محمدی زاده ابراز داشت: با گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت شورا‌ها در کشور، نقش و جایگاه این نهاد در تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیریت شهری و روستایی، تثبیت شده و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌شناسی دقیق، شاهد ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های شورا‌ها باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز شورا‌ها را به اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش شورا‌های استان را دارم.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار