فرماندارچرداول
فرماندار چرداول تاکید کرد: برجام سند استقامت و پایداری ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 21 September 2015
فرماندار چرداول تاکید کرد: برجام سند استقامت و پایداری ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی است.
به گزارش تابناک ایلام،پرویز کولانی برنامه جامع اقدام مشترک را حاصل صبوری ملت بزرگ ایران اسلامی و نتیجه خرد و عقلانیت دولت تدبیر و امید در ارتباط با مسئله پرونده هسته ای دانست و اظهار کرد: امروز زحمات چندین ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خصوص پرونده هسته ای طی 12 سال اخیر در توافق نامه برجام تبلور یافته و می طلبد در راستای حفظ دستاوردهای بسیار مهم آن اهتمام لازم را داشته باشیم.
وی خشم و عصبانیت رژیم صهیونیستی و جمهوری خواهان جنگ طلب در آمریکا را بزرگترین نشانه موفقیت دستگاه دیپلماسی کشور در قبال موضوع پررونده هسته ای دانست و افزود: چیزی که امروز قابل تامل است همراهی ناخواسته برخی منتقدان برجام در داخل کشور با مخالفان این پیروزی تاریخی در خارج از کشور است، این درحالی است که برجام را باید پیروزی بزرگ فرزندان انقلاب در عرصه دیپلماسی علیه خشونت طلبی و جنگ طلبی زورگویان عالم تلقی کرد.
فرماندار چرداول توافق وین را شکست سنگین دکترین غرب علیه ایران قلمداد کرد و یادآور شد: ابزار اصلی کشورهای غربی برای بازداشتن ایران از فنآوری صلح آمیز هسته ای متکی بر زور و تحریم بوده است که دولت تدبیر و امید با دکترین اعتدال از یک طرف آنان را مجبور کرد بجای زورگویی با زبان تکریم با ملت بزرگ ایران صحبت کنند و از طرفی دیگر با دیپلماسی مذاکره دیوار تحریم های ظالمانه آنان را که جزیی از هویت غربی ها بشمار می رفت، در سراشیبی سقوط قرار داد تا بر سر خشونت طلبان آوار شود.
کولانی موفقیت های دستگاه دیپلماسی کشور را حاصل عملکرد نظام در سیاست خارجی دانست و تاکید کرد: باید مواظب بود و نباید با پرونده هسته ای که یک موضوع کاملا ملی هست بصورت حزبی و جناحی برخورد کرد و با قضاوت و نقدهای منصفانه در راستای تقویت پایه های نظام حرکت کرد.
کولانی همچنین به بررسی برجام توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: به موازات اینکه برجام در کنگره آمریکا تحت بررسی و قضاوت دموکرات ها و جمهوری خواهان قرار گرفته است در ایران اسلامی نیز مجلس شورای اسلامی در حال داوری عملکرد دستگاه دیپلماسی کشور است که مطمئنا نمایندگان ملت با عملکرد خوب خود در راستای اهداف ملی بار دیگر همدلی و همزبانی ملت و دولت را به نمایش خواهند گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار