معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:تا روزی که عهده دار مسوولیت هستیم، شرعی و قانونی باید برای انجام وظایف خود تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۸۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ 02 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر رستمزاد در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: مشکلات و مسایل تورم و گرانی نباید موجب شود که بسیاری از اقدامات و خدمات دولت نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد: کارهای بسیار خوبی توسط پارک علم و فناوری و تولید محصولات دانش بنیان در استان صورت گرفته و همچنین در سال گذشته ۲۵ واحد تملک شده و راکد به چرخه تولید بازگشت که نیاز است این اقدامات به مردم معرفی شود.

معاون استاندار ایلام از رییس پارک علم و فناوری استان خواست عملکرد ، اقدامات و دستاوردهای پارک را از طریق رسانه ها برای مردم بازگو کند.

رستمزاد همچنین از مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خواست تا فعالیت و وضعیت واحدهای صنعتی و فعال این شهرک صنعتی را به مردم نشان و از طریق رسانه ها با توجه به قرار گرفتن در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار تلاش هایی که برای به حرکت درآوردن چرخ های تولید و صنعت در شهرک انجام گرفته را به همه نشان دهند.

مدیران تا پایان دوره مسوولیت برای خدمت رسانی تلاش کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تا روزی که عهده دار مسوولیت هستیم، شرعی و قانونی باید برای انجام وظایف خود تلاش کنیم.

رستمزاد اظهار داشت: نباید اینگونه فکر کرد که با تغییر دولت مدیران قبلی فعال باشند تا روزی که ما عهده دار این مسوولیت و در قبال مردم باید پاسخگو و وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

وی افزود: باید همه پیگیر مسایل و مشکلات مردم باشیم و تا روزی که این وظیفه خدمتگزاری را بر عهده داریم با قدرت به کار خود ادامه دهیم و برنامه ریزی لازم را برای تداوم فعالیت های خود انجام دهیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار