فرماندار همدان خواستار همکاری اقشار مختلف مردم و همت همه جانبه برای مدیریت پیک پنجم کرونا شد
کد خبر: ۹۸۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ 25 July 2021
فرماندار همدان خواستار همکاری اقشار مختلف مردم و همت همه جانبه برای مدیریت پیک پنجم کرونا شد.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در ستاد مدیریت کرونا شهرستان همدان گفت: متاسفانه با عادی انگاری وضعیت و تداوم دور همی‌ها و میهمانی‌ها شاهد افزایش قابل توجه شیوع بیماری و ورود شهرستان به وضعیت قرمز هستیم.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی و روانی جامعه مساعد نیست افزود: اصناف و کسبه در محدودیت‌های کرونایی بسیار متضرر شدند، اما عمدتا مشارکت خوبی در اعمال محدودیت‌ها داشتند گرچه تعداد کمی هم رعایت نمی‌کنند و مجبور به برخورد قانونی می‌شویم.

فرماندار همدان اظهار کرد: طبق دستورالعمل مدیریت هوشمند کرونا محدودیت‌های پیش بینی شده برای بخش‌های مختلف اعمال می‌شود و درخواست داریم هر بخشی با اطلاع رسانی مناسب و اغناسازی همراهی و همکاری جامعه هدف خویش را جلب نماید.

وی از فعالیت تیم‌های ویژه نظارتی ستاد صیانت شهرستان خبر داد و تصریح کرد: شرایط اقتصادی و روحی روانی خوبی در جامعه نداریم و مایل به برخورد قهری با ناقضان محدودیت‌ها نیستیم، اما ویروس کرونا هم تعارف ندارد و سلامت مردم مهمترین مسئله پیش روی ماست.

محمدی افزود: جلوگیری از تردد خودرو‌های غیر بومی و مسافران مطالبه جدی مردم است که نیروی انتظامی با تشدید محدودیتها، کنترل ورودی‌ها و اعمال جرایم باید این وضعیت را مدیریت نماید.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا گفت: تالار قرآن همدان نیز به ظرفیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون اضافه می‌شود و مرکز بهداشت چند نقطه را برای واکسیناسیون خودرویی و سیار پیش بینی نماید.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل برگزاری مراسم عید سعید غدیر و محرم و صفر یادآور شد: هیات‌های حسینی باید برابر این دستوراعمل با رعایت شیوه نامه‌ها نسبت به برگزاری مراسم اقدام نمایند.

محمدی افزود: برگزاری مراسم عید سعید غدیر صرفا در فضا‌های باز و با رعایت محدودیت‌ها مجاز است در مراسم عزاداری محرم نیز هیئات از ظرفیت فضا‌های غیر مسقف ورزشی و آموزشی استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار