رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام
سرهنگ کهزادی آموزش رانندگان و فرهنگ سازی ترافیکی و نهادینه سازی مقررات راهنمایی و رانندگی را اصلی‌ترین عامل کاهش تصادفات عنوان کرد.
کد خبر: ۹۷۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 17 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در جمع رانندگان اتوبوس‌های واحد شهر ایلام با اشاره به مشارکت عمومی به عنوان یک اصل مهم در ماموریت‌های ناجا بیان داشت: بی تردید توجه به عوامل اصلی ایجاد کننده تصادفات درون شهری و رسیدن به راهکاری کاربردی، تنها در سایه بهره گیری از مشارکت اجتماعی و ظرفیت‌های استانی حاصل می‌شود.

او توفیقات به دست آمده در کاهش تصادفات را ثمره همکاری صمیمانه و مشارکت کلیه‌های دستگاه‌های دخیل در حوزه امنیت ترافیک دانست و عنوان کرد: مهم‌ترین بازخورد این هم افزایی، افزایش رضایت مندی عمومی شهروندان است.

رئیس پلیس راهور استان ایلام با اشاره به اینکه اشتباهات رانندگان و خطا‌های انسانی از مهمترین علل بروز تصادفات به شمار می‌روند، اظهار کرد: لازم است با آموزش‌های مداوم، نسبت به ارتقاء فرهنگ ترافیکی عمومی اقدام کرد.

سرهنگ کهزادی با تاکید بر برنامه ریزی هدفمند در استفاده از ظرفیت‌های آموزشی صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در زمینه فرهنگ رعایت قوانین و مقررات راهنمایی افزود: آموزش همگانی، راهبرد محوری پلیس در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیکی شهروندان است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۷۵ درصد تصادفات مربوط به خودرو‌های سواری می‌باشد و بیشترین وقوع حوادث رانندگی بین ساعات ۱۶ تا ۲۰ اتفاق می‌افتد یادآور شد: لازم است رانندگان با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و احترام به حقوق دیگر شهروندان از بروز حوادث جلوگیری کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار