مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ۱۸۰ واحد تولیدی و صنعتی در این استان با برنامه‌ ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جاری گازدار می شوند.
کد خبر: ۹۷۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 10 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  عباس شمس اللهی اظهار داشت: از بدو گازرسانی به استان تاکنون ۹۸۶ واحد تولیدی و صنعتی اعم از صنایع بزرگ و جزئی در نقاط مختلف شهری و روستایی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده‌ است.

وی اظهار داشت: با توجه به نقش صنایع در رونق و آبادانی استان و در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور حمایت از تولید داخلی، گازرسانی به صنایع واجد شرایط همچنان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان ایلام به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام تاکید کرد: در شروع سال جاری و با وجود تمام محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، با تلاش کارکنان و پیمانکاران اجرایی تا اواسط تیرماه جاری تعداد ۲۹ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز متصل شده که باعث صرفه جویی‌ سالانه ۴۲ میلیون لیتر سوخت های مایع می‌شود.

شمس اللهی اضافه کرد: گازرسانی به صنایع علاوه بر ایجاد ارزش افزوده فراوان برای استان ایلام، باعث کاهش آلودگی صنایع شده و موجب ارتقا شاخص‌های حفظ و بهبود محیط زیست و توسعه پایدار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" از سوی مقام معظم رهبری و اهداف تعیین شده در این سال، با همت و تلاش جمعی همکاران شرکت گاز استان تا اواسط تیرماه سال جاری، این شرکت شاهد تحقق ۷۵ درصدی اهداف مصوب سال جاری در خصوص جایگزینی گاز با سوخت‌های فسیلی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ کیلومتر خط تغذیه و شبکه برای واحدهای تولیدی و صنعتی انجام شده است، افزود: ۸۰ کیلومتر خط تغذیه و شبکه در پیمان های جاری واحد گازرسانی به صنایع در نظر گرفته شده است که هم اکنون ۴۰ کیلومتر آن فعال و در حال اجرا است.

شمس اللهی با بیان اینکه میزان مصوب جایگزینی گاز با سوخت‌های فسیلی در سال جاری ۱۵ هزار متر مکعب در ساعت است، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون با گازرسانی به این ۲۹ واحد صنعتی، بیش از ۱۱ هزارو ۲۰۰ متر مکعب در ساعت گاز به جای سوخت‌های فسیلی جایگزین شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار