فرماندار ملکشاهی؛
فرماندار ملکشاهی در حاشیه بازدید از مسیر خط انتقال گاز به روستاهای گراب ،خوشادول و توت شوهان گفت: بهره مندی از نعمت گاز از مطالبات به حق اهالی روستاهای مذکور می باشد که امیدواریم هر چه زودتر مشکلات این پروژه رفع شده و شاهد گازرسانی به این مناطق باشیم.
کد خبر: ۹۶۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 05 May 2021

بهره مندی از نعمت گاز مطالبه به حق اهالی روستاهای ملکشاهی است

به گزارش تابناک ایلام؛ امروز چهارشنبه فرماندار ملکشاهی به همراه مدیر راهداری و مدیر اداره گاز شهرستان از مسیر خط انتقال گاز به روستاهای گراب ،خوشادول و توت شوهان بازدید کردند.

محمدتاسمه در این بازدید گفت: بهره مندی از نعمت گاز از مطالبات به حق اهالی روستاهای مذکور می باشد که امیدواریم هر چه زودتر مشکلات این پروژه رفع شده و شاهد گازرسانی به این مناطق باشیم.

فرماندار ملکشاهی افزود: با توجه به قرار داشتن قسمتی از مسیر خط انتقال لوله گاز در حریم اداره راهداری دچار وقفه شده است.

وی ابراز امیدواری کرد:  با همراهی و همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ظرف امروز دوباره عملیات اجرایی آغاز شود.

تاسمه افزود: گازرسانی به این روستاها با توجه به موقعیت جغرافیایی و کوهستانی و سخت گذر بودن برخی از مسیرها در کنار هزینه بالای اجرای پروژه‌ها در این شهرستان، همواره با چالش‌هایی روبرو بوده است که به همت دولت و همکاری مردم و مسئولین یکی پس از دیگری رفع شده و شعله گاز در خانه‌های مردم فروزان شده است.

وی گفت:عملیات اجرایی گاز رسانی به روستای نادرآباد شوهان به اتمام رسیده و هفته آینده عملیات تزریق گاز به شبکه انجام خواهد گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار