فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود:سپاه امیرالمومنین (ع) برای کمک به تولید و اشتغالزایی و همچنین مشارکت در اجرای پروژه‌های کوچک و زودبازده در مناطق محروم استان آمادگی کامل دارد و برنامه‌های بسیار خوبی در سال ۱۴۰۰ در دست اجرا دارد که حمایت نمایندگان مجلس را در این راستا می‌طلبد.
کد خبر: ۹۷۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 09 July 2021

 به گزاش تابناک ایلام؛ سردار شاکرمی اظهار داشت:سپاه امیرالمومنین (ع) برای کمک به تولید و اشتغالزایی و همچنین مشارکت در اجرای پروژه‌های کوچک و زودبازده در مناطق محروم استان آمادگی کامل دارد و برنامه‌های بسیار خوبی در سال ۱۴۰۰ در دست اجرا دارد که حمایت نمایندگان مجلس را در این راستا می‌طلبد.

وی افزود:جلسه قرارگاه شهید مدرس بسیج با هدف استفاده از نظرات هیئت‌های اندیشه ورز بسیج و مجمع بسیجیان و ارائه نظرات و راهکارهای عملیاتی به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

شاکرمی گفت: حضور نخبگان در این مجمع فرصتی است تا برای حل مشکلات و معضلات جامعه از ظرفیت آنها استفاده شود و در قالب این نشست‌ها از ظرفیت نظارتی مجلس استفاده و این طرح‌ها که مشکلات و مسائل جامعه در آن مطرح است، پیگیری و به عنوان مطالبه بسیج از نمایندگان مجلس مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با نگاه انقلابی و روحیه جهادی برنامه‌های خود را برای حل مشکلات معیشتی مردم با اجرای طرح‌های زودبازده که مردم نتیجه آنها را بر سر سفره خود ببینند و همچنین اجرای طرح‌های کلان ملی دنبال کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار