مردم سخاوتمند خراسان جنوبی در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریورماه با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در آستانه سال تحصیلی جدید لبخند شادی و همدلی به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.
کد خبر: ۹۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 20 September 2015
       
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی، سید رضا حسینی، با قدردانی از مردم خیر و نیکوکار استان در کمک به دانش آموزان نیازمند، اظهار داشت: مردم سخاوتمند خراسان جنوبی در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریورماه با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در آستانه سال تحصیلی جدید لبخند شادی و همدلی به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.
وی به تعهد ۳۱ میلیون تومانی خیران و مسئولان اشاره کرد و افزود: در این مدت نیز ۸۷ میلیون تومان کمک نقدی و ۵۴۳ میلیون تومان غیر نقدی جمع‌آوری‌شده است و همچنان مردم خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به این جشن اهدا کنند.
معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: کمک‌های اهدایی مردم نیکوکار استان شامل البسه، کیف، کفش، لوازم‌التحریر و سایر مایحتاج زندگی به دانش آموزان نیازمند و بی‌بضاعت بوده است.
حسینی با اشاره به بیست و یکمین سال برگزاری جشن ملی عاطفه‌ها در کشور اظهار داشت: امسال این جشن در مرحله نخست، ۲۶ و ۲۷ شهریورماه در تعداد ۶۰۵ پایگاه کمیته امداد، مساجد، مراکز نیکوکاری، بسیج و مصلی های نماز جمعه برگزار شد.
وی با اشاره به ادامه روند کمک‌های مردم به جشن عاطفه‌ها گفت: مرحله دوم ۸ مهرماه نیز در ۸۲۵ پایگاه مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد و دانش آموزان می‌توانند کمک‌های خود را به همنوعان خود اهدا کنند.
معاون کمیته امداد  خراسان جنوبی به توزیع ۸۶ هزار پاکت ویژه جشن عاطفه‌ها در مدارس اشاره کرد و افزود: این پاکت‌های مخصوص ابتدای مهرماه در مدارس سراسر استان توزیع و دانش آموزان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را داخل این پاکت‌ها گذاشته و در روز جشن تحویل آموزشگاه دهند.
وی تصریح کرد: در دو مرحله برگزاری جشن عاطفه‌ها تعداد یک هزار و ۷۸۱ نفر نیروی انسانی شامل امدادگران، فرهنگیان، بسیجیان و نیروهای افتخاری کار جمع‌آوری کمک‌ها را بر عهده داشته و خواهند داشت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار