مدیر اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ۱۴۳ طرح اشتغال پایدار با اعتبار ۱۳۶ میلیارد ریال تاکنون در شهرستان چوار اجرا شده است.
کد خبر: ۹۷۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 05 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد خانمحمدیان  در اولین نشست شورای برنامه ریزی شهرستان چوار اظهار داشت: همچنین تاکنون ۵۹ طرح حمایتی با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال که از این تعداد طرح هفت مورد با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۵۲ طرح نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال مربوط به کمیته امداد امام (ره) اجرا شده است.

وی افزود: تاکنون ۸۳ طرح غیرحمایتی نیز با اعتبار ۱۰۷ میلیارد ریال در شهرستان چوار اجرا شده که از این میزان ۵۳ طرح با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال مربوط به امور عشایری، یک طرح با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال راهداری، یک طرح با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال نیز مربوط به گردشگری است.

مدیر اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ادامه داد: همچنین از طرح های غیرحمایتی اجرا شده در شهرستان چوار ۲ طرح با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال مربوط به صندوق کارآفرینی امید، ۲ طرح با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال فناوری، ۱۳ طرح با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال کشاورزی و ۱۳ طرح نیز با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال مربوط به صنعت، معدن و تجارت است.

لازم به ذکر است، اولین نشست شورای برنامه ریزی شهرستان چوار با حضور فرماندار چوار، دبیر شورای برنامه ریزی چوار، مدیر اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در محل فرمانداری چوار برگزار شد./م

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار