مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام؛
مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ۱۰۲ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰ هزار و ۹۱۰ پرونده صاحبان مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در این استان پرداخت شد.
کد خبر: ۹۲۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ 02 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛احمد خانمحمدیان  اظهار داشت: با توجه به تصمیمات کارگروه ملی مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از کرونا، مقرر شده بانک‌های عامل نسبت به ادامه پرداخت تسهیلات به آن دسته از بنگاه‌ها که تا پایان آبان ماه سال جاری در سامانه بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا ( https://kara.mcls.gov.ir ) ثبت نام کرده‌اند، همچنان اقدام کنند.

وی افزود: در راستای تاکیدات استاندار ایلام و مصوبات کارگروه اشتغال استان مبنی بر استمرار روند پرداخت تسهیلات مذکور و ضرورت پرداخت مانده تسهیلات با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان، دستگاه‌های اجرایی نیز مکلف به پیگیری مشکلات متقاضیان در بانک‌ها و موسسات عامل شده‌اند.

خانمحمدیان یادآور شد: ایلام دارای رتبه اول کشوری در ثبت نام متقاضیان و معرفی کارگاه‌ها به بانک‌های عامل و رتبه اول پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در کشور نسبت به سهم ابلاغی را دارا است.

مدیر اشتغال و کارآفرینی تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون ۱۴ هزار و ۸۰۸ واحد کسب و کار با تسهیلات درخواستی ۱۴۰ میلیارد تومان به بانک های عامل استان معرفی شده است که از این میزان ۱۱ هزار و ۹۱۰ واحد آسیب دیده از کرونا تسهیلات خود را به مبلغ ۱۰۲ میلیارد تومان دریافت کرده اند.

وی ضمن قدردانی از همکاری بانک های عامل استان گفت: امیدواریم با تسریع در روند پرداخت، همه تسهیلات اختصاص یافته به استان جذب شود و جذب این تسهیلات در کاهش آسیب های ناشی از کرونا به صنوف مختلف موثر واقع شود./ع

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار