کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی ایلام
کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان ایلام از ارسال یک هزار و ۱۹اثر فرهنگی، دینی و اجتماعی به دبیرخانه جشنواره «حرف آورد» ویژه بانوان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵ 29 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مریم بیگ محمدی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد زمینه برای مشارکت بیشتر بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، پویش سراسری «حرف آورد» با شعار «موضوع خوب، حرف خوب می آورد»، آغاز شد.

وی در خصوص این طرح فرهنگی ویژه بانوان اظهار کرد: برای شرکت در این جشنواره، امکان ارسال آثار از طریق شبکه‌های اجتماعی فراهم شد و بانوان و دختران برای ارسال ویدئوهای صوتی یا تصویری ۱ تا ۳ دقیقه‌ای خود از طریق شبکه‌های اجتماعی «ایتا، تلگرام و اینستاگرام» اقدام نمودند که ضمن اهدای جوایز به آثار برتر، ویدیوهای منتخب در رسانه ملی پخش خواهد شد.

کارشناس فرهنگی بانوان از ارزیابی و اعلام برندگان به صورت هفتگی خبر داد و اضافه کرد: اثری که در طول یک هفته بیشتر از همه پسندیده (Like) شود، برنده جایزه هفتگی بود. خوشبختانه استان ایلام از نظر ارسال آثار در هفته گذشته رتبه سوم کشوری کسب نمود.

وی به معیارهای ارزیابی در این جشنواره اشاره و تصریح کرد: بیشترین تعداد بیننده اثر، محتوا و فن بیان، بهترین کلیپ ارسالی، بیشترین تعداد آثار ارسالی توسط یک نفر و شرکت در چالش‌های هفتگی از معیارهای ارزیابی و انتخاب برندگان در جشنواره حرف آورد است.

کارشناس فرهنگی بانوان یادآور شد: باتوجه به اینکه جشنواره ویژه بانوان است، تقاضا داریم که بانوان صاحب سخن، دانش آموزان و دانشجویان دختر، کودک و نوجوان در مرحله دوم این جشنواره شرکت کنند.

بیگ محمدی خاطرنشان کرد: مرحله اول جشنواره تا ۳۱ خرداد بود تا پایان هفته نفرات برتر جشنواره اعلام و بزودی مرحله دوم جشنواره با رویکرد جدید اعلام خواهد شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار