استاندار ایلام با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۷۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 19 June 2021

به گزارش تابناک ایلام،متن پیام تبریک دکتر محمد نوذری استاندار ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف، متعهد و ولایتمدار استان ایلام؛ به یقین، حضور آگاهانه و پر شور شما در پای صندوق های رای که از ساعات اولیه رای گیری تا آخرین لحظات ادامه داشت، تصاویری به یادماندنی در ذهن دوستان و دشمنان این خطه از ایران عزیز بر جای گذاشت.

صحنه هایی که به‌ رغم همه توطئه‌ها، جوسازی‌ها، تخریب، تحریم و تهدیدها، با حضور گسترده، فراگیر و پر امید و پرشور خود در انتخابات، همچون گذشته این نقشه های شوم را نقش بر آب ساخت.

اینجانب به پاس این حضور گسترده مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان ایلام که با مشارکت ۶۳.۲ درصدی خود و کسب رتبه برتر کشوری چون ادوار گذشته برگ زرین دیگری به افتخارات خود و نظام افزودند خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم و بر خود واجب می دانم از این شور و شعور و احساس مسئولیت بالا تقدیر نمایم.

همچنین لازم است از زحمات و تلاش‌های صادقانه کلیه عزیزان و عوامل درگیر در برگزاری انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه‌، نامزدها، حامیان‌شان و ... صمیمانه تشکر داشته باشم.

در پایان از درگاه پرودگار قادر متعال سربلندی، عزت و سرافرازی روز افزون کشور و ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف و عزیز استان ایلام را مسئلت می نمایم./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار