کد خبر: ۹۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 19 September 2015
رشت - ایرنا - سرپرست هیأت والیبال گیلان گفت: پس از رایزنی های انجام شده با فدراسیون والیبال، گیلان به عنوان میزبان کلاس مربیگری درجه بین المللی رشته ساحلی انتخاب شد.
[گیلان میزبان کلاس مربیگری بین المللی والیبال ساحلی شد]

یونس رنجکش روز شنبه در جریان بازدید از کلاس داوری والیبال ساحلی در رودسر در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: پس از برگزاری موفق دومین دوره رقابت والیبال ساحلی قهرمانی کشور در بندرانزلی و گرفتن میزبانی چهارمین دوره این رقابت ها و همچنین کلاس داوری این رشته که هم اکنون در رودسر در جریان است، کمیته ساحلی فدراسیون والیبال تصمیم گرفت میزبانی کلاس مربیگری بین المللی این رشته را نیز به گیلان بسپارد.
وی از تبدیل شدن گیلان به پایگاه والیبال ساحلی کشور خبر داد و افزود: این کلاس پنجم لغایت هفدهم مهرماه با حضور مدرسانی از کشورهای قطر و قبرس در بندرانزلی برگزار خواهد شد.
رنجکش همچنین اظهار داشت: کلاس داوری ملی والیبال ساحلی کشور در دو بخش تئوری و عملی از بیست و ششم شهریورماه جاری به مدرسی نادر انصاری و سلیمانیان از مدرسین فدراسیون والیبال در شهرستان رودسر آغاز شده و تا سی و یکم شهریورماه ادامه می یابد.
کسری غفوری رییس کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی نیز که در این بازدید حضور داشت، گفت: هیأت والیبال گیلان در این دو ماه بسیار فعال ظاهر شد و با عملکرد خود باعث شد آینده خوبی برای والیبال این استان متصور باشیم.
وی ضمن تایید میزبانی گیلان در برگزاری کلاس مربیگری بین المللی والیبال ساحلی تصریح کرد: پیشنهادات زیادی برای میزبانی این کلاس در دیگر استان های شمالی و جنوبی داشتیم اما با توجه به میزبانی خوب گیلان در برگزاری رقابت های والیبال ساحلی در چند ماه اخیر تصمیم گرفتیم اولین دوره کلاس مربیگری بین المللی والیبال ساحلی را نیز در گیلان برگزار کنیم.
رییس کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: اساتید این کلاس دو مدرس به نام فدراسیون جهانی به نام های بن حمیدا از قطر و پاپا جورجیو از قبرس می باشند و تاکنون نیز شرکت کنندگانی از هفت کشور دنیا جهت حضور در این کلاس ثبت نام کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار