حمید رضا نجفی نژاد در گفتگو با تابناک:
سرناظر منطقه غرب استان و مشاور عالی مرکز ستاد ثمر در استان کرمانشاه گفت: لازمه شرکت و انتخاب صحیح، شناختن فرد اصلح در میان کاندیداه ااست و این شناخت جز با مقایسه و بررسی و تحلیل برنامه های ایشان امکان پذیر نخواهد بود.
کد خبر: ۹۶۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ 05 June 2021

حمید رضا نجفی نژاد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، هم استانی های ! با نزدیکتر شدن به ایام انتخابات و افزایش حساسیت روزهای آتی و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اینک وظیفه ی یکایک آحاد مردم این است که با دعوت همگان به شرکت در انتخابات موجبات افزایش مشارکت هموطنانمان در انتخاب سرنوشت ایران عزیزمان را فراهم گردانیم.

وی خاطر نشان کرد: دیدن مناظره های انتخاباتی فرصتی مناسب برای تحلیل برنامه های نامزدهاست. انتخاب درست و شایسته وظیفه ی امروز هر ایرانی است.

نجفی نژاد تصریح کرد: رای ندادن امروز به منزله شکستن پل های پیشرفت ایرانمان است پس با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای گامی موثر در ساختن پل های نور و امید به سوی روشنایی آینده ایران برخواهیم داشت.

 سرناظر منطقه غرب استان و مشاور عالی مرکز ستاد ثمر در استان کرمانشاه در پایان گفت: امید است در سایه لطف ایزد منان شاهد روزهای خوب و پرامید و پر از شکوفایی را شاهد باشیم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار