مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: با پیگیری و رایزنی دکتر سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیش از۳۰۰ جلد کتاب به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بخش کودک کتابخانه‌های عمومی استان ایلام اهدا شد.
کد خبر: ۹۶۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 01 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سمیه حیدری بیان داشت: دکتر فلاحی در بازدید اخیر از کتابخانه مرکزی ایلام بر ضرورت به‌روزرسانی منابع مکتوب و تجهیز کتابخانه‌های عمومی به جدیدترین تالیفات و آثار منتشر شده تاکید و با رایزنی لازم با این اقدام ماندگار فرهنگی در غنی‌تر شدن منابع کتابخانه‌های استان نقش‌آفرینی کرد.

وی با تقدیر از تلاش تمام مسئولان دغدغه‌مند استان برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تصریح کرد: این آثار پس از دریافت بر اساس نیاز و سهمیه‌بندی استاندارد در بین کتابخانه‌های عمومی استان توزیع و پس از ثبت و اعمال مراحل فنی در سیستم امانت و استفاده عمومی قرار می‌گیرند.

مدیرکل کتابخانه‌های استان ایلام اظهار کرد: منابع مکتوب مورد نیاز کتابخانه‌های عمومی از راه‌های گوناگون مانند سهمیه اهدایی از طرف نهاد کتابخانه‌های کشور، اهدایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اشخاص حقیقی و حقوقی تامین می‌شود و این کتب پس از دریافت مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و بر اساس نیاز در کتابخانه‌ها توزیع می‌شوند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار