دبیر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی ایلام:
دبیر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی ایلام گفت: ۲ هزار و ۵۱۲ بازدید از زمان آغاز بکار کمیته نظارت بر اماکن ورزشی در ایلام صورت گرفته که در این بازدیدها ۹۹ مکان ورزشی پلمب شد.
کد خبر: ۹۶۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱ 29 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مجتبی باقری در کارگروه ورزش و جوانان استان ایلام بیان داشت: در هجدهمین هفته از فعالیت کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و استخرهای استان ایلام، ناظران کمیته متبوع از تاریخ یکم تا ششم خرداد ماه جاری با اجرای گشت مشترک در سطح شهرستان های تابعه، نظارت خود را بر نحوه رعایت پروتکل های ابلاغی در اماکن مذکور به عمل آوردند.

وی اظهار کرد: در این بازدیدها که با هدف پیشگیری از اپیدمی حاضر و با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی شد، از ۱۶۸ بنگاه ورزشی بازدید بعمل آمد که برآیند این نظارت ها علاوه بر پلمب ۹۹ مکان ورزشی ۲۵۲ تذکر شفاهی و ۶۵ تذکر کتبی به موسسان است.

دبیر کمیته نظارت بر اماکن ورزشی ایلام با اشاره به تصویب طرح فعالیت مشروط این دسته از بنگاه ها در وضعیت قرمز و نارنجی تصریح کرد: پشتوانه تصویب این طرح شیوه نامه ای است که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام تهیه و تنظیم شده و استمرار فعالیت اماکن ورزشی، مشروط به رعایت شیوه نامه مذکور است.

باقری افزود: به سبب احصا اماکن ورزشی به عنوان کانون های پرخطر شیوع کرونا توسط متخصصان و به استناد دستورالعمل های ابلاغی مبنی بر قرار گرفتن اماکن فوق در گروه بندی شغلی سه، این دسته از بنگاه ها تا پیش از تصویب طرح بازگشایی مشروط، از امکان فعالیت در وضعیت رنگ بندی قرمز و نارنجی برخوردار نبودند.

۳۷۸ باشگاه ورزشی خصوصی و دولتی در سطح استان فعال است.

استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته است./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار