نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حضور و فعالیت بنیاد علوی در شهرستان تازه تاسیس هلیلان را رضایت بخش و امیدوار کننده ذکر کرد و گفت: اقدامات این نهاد انقلابی در کلیه بخش ها موجب می شود فاصله طبقات اجتماعی کاهش یابد.
کد خبر: ۹۶۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ 26 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با دبیر و کارکنان بنیاد علوی هلیلان و جمعی از بزرگان این شهرستان اظهار داشت: هلیلان تازه تاسیس علاوه بر نگاه دولت نیازمند حضور و فعالیت نهادهای انقلابی است که با این همدلی و هماهنگی مشکلات مردم این شهرستان رفع خواهد شد.

وی بنیاد علوی را نهادی انقلابی، جهادی و خدمتگذار مردم دانست و گفت: فعالیت و اقدامات این نهاد بر مدار تاکیدات مقام معظم رهبری یعنی تحقق عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار است.

امام جمعه ایلام افزود: شهرستان هلیلان دارای نیروهای توانمند، دلسوز نظام، مردم و انقلاب است که اگر چنانچه به این نیروها در کلیه بخش ها اعتماد شود بطور قطع به نتایج مطلوب و قابل قبولی دست خواهیم یافت.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار تاکید کرد: در استان ایلام، هلیلان محروم است و در هلیلان منطقه زردلان که باید برای رفع مشکلات مردم این منطقه نیز دولتمردان و گروه های جهادی اهتمام لازم داشته باشند تا در اسرع وقت مشکلات مردم این منطقه حل و فصل شود.

ارتقا و حضور بنیاد علوی موجب تحول در هلیلان شد

امام جمعه ایلام دو اتفاق مهم در هلیلان یعنی ارتقا هلیلان از بخش به شهرستان و حضور بنیاد علوی در این شهرستان تازه تاسیس و محروم بسیار مثبت برای این منطقه برشمرد و گفت: ارتقا هلیلان موجب شد که دولت به این شهرستان بطور ویژه توجه کند و اعتبارات بیشتری برای آن اختصاص یابد و حضور نهاد انقلابی بنیاد علوی و اقدامات عمرانی، فرهنگی این نهاد نیز در طول یک سال گذشته بسیار رضایت بخش و موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات مردم بوده است.

وی افزود: با وجود اینکه در طول یکسال گذشته تاکنون اقدامات بسیاری خوبی از جمله استقرار بسیاری از ادارات و فعالیت های عمرانی در این شهرستان به انجام رسیده، اما عمق محرومیت این شهرستان به قدری زیاد است که منطقه باز هم نیازمند تزریق اعتبارات کلان برای ترمیم زیرساخت و فعالیت عمرانی و کشاورزی است.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار خواستار استفاده از ظرفیت های کشاورزی این شهرستان شد و تاکید کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های بالای کشاورزی و نیروی انسانی است که تاکنون متاسفانه بطور کارشناسی مورد توجه قرار نگرفته است.

ایران تهدیدی جدی برای مقابله با استکبار جهانی است

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود ایران را کشوری توانمند در کلیه عرصه ها و بخش ها ذکر کرد و گفت: ایران همواره حامی مظلومان جهان و تهدیدی جدی برای مقابله با استکبار جهانی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: حرکت این انقلاب در مسیر آرمان های امام ( ره ) و مقابله هم جانبه با جنگ نرم دشمن است که در این مسیر تاکنون بخوبی عمل کرده و موفق شده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار افزود: در این شرایط باید بر توان داخلی خود تکیه کنیم چرا که هیچ دشمنی نمی تواند در فکر رفع مشکلات دشمن خود باشد.

وی در ادامه خواستار حضور پر شور مردم در انتخابات پیش رو شد و بیان کرد: استان ایلام در ادوار گذشته انتخابات جزو استان‌های برتر از نظر مشارکت مردمی بوده که امیدوار هستیم در این انتخابات نیز سربلند شویم.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه مردم بزرگترین پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت هستند، یادآور شد: این نظام دارای بالاترین پایگاه مردمی است و حضور مردم در انتخابات نیز بر اقتدار این نظام بیش از گذشته می افزاید.

به گزارش ایرنا، در این دیدار تداوم حضور بنیاد علوی، استقرار امام جمعه در هلیلان، استفاده از نیروهای بومی در ادارات شهرستان، حمایت از بنیاد علوی، تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی و کشاورزی در شهرستان از جمله مهم ترین خواسته های بزرگان هلیلان از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بود./م

برچسب ها: امام جمعه ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار