استاندار ایلام تاکید کرد: این انتظار به جایی است که مردم در این شرایط از وزارت نیرو توقع داشته باشند که قطعی برق آنان با برنامه ریزی درست و اطلاع قبلی صورت پذیرد.
کد خبر: ۹۶۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ 25 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در سمینار استانداران ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد، با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در اثر قطعی برق در کشور و استان اتفاق افتاده است اظهار داشت: اگرچه همه واقف هستیم که به دلیل کاهش بی سابقه نزولات جوی و شروع پیش از موعد فصل گرم سال نیاز به مصرف برق نسبت به گذشته بیشتر شده است، اما در شرایط می‌توان با برنامه ریزی و مدیریت صحیح نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی افزود: این انتظار به جایی است که مردم در این شرایط از وزارت نیرو توقع داشته باشند که قطعی برق آنان با برنامه ریزی درست و اطلاع قبلی صورت پذیرد.

نوذری در ادامه خواستار کاهش زمان خاموشی های برق خانگی به حداقل زمان ممکن شد و گفت: البته اینجا لازم است تدابیری اتخاذ شود تا بیمارستان ها مراکز اورژانس و دیگر مناطق حساس در این شرایط خاموشی برق داشته باشند.

استاندار ایلام در بخش دوم صحبت های خود به وضعیت کرونا در استان اشاره کرد و یادآور شد: اگرچه استان ایلام یکی از استان‌های کشور بود که به دلیل همجواری با کشور عراق و خوزستان زودتر وارد پیک چهارم کرونا شد، اما با اتخاذ تدابیر لازم و بالا رفتن درصد رعایت پروتکل های بهداشتی، موفق شدیم زودتر از بقیه نقاط کشور از این مرحله عبور کنیم.

نوذری در بخش سوم صحبت های خود از فراهم شدن زمینه های برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری در استان خبر داد و تصریح کرد: استان ایلام همواره یکی از استان های پیشتاز کشور در مشارکت بالا انتخابات بوده است و در این دوره نیز پیش‌بینی می‌شود شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی همچنین خواستار ایجاد تمهیدات لازم برای تامین برق تمامی شعبه های اخذ رای در روز انتخابات شد و تاکید کرد: باید طوری برنامه ریزی کنیم که در روز انتخابات هیچ شعبه‌ای با کمبود برق مواجه نشود و البته این برنامه مهم باید در دستور کار وزارت نیرو قرار گیرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار