استاندار ایلام:
استاندار ایلام گفت: تفاهم‌نامه ای بین استانداری ایلام و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده کشور به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان در سفر معاون وزیر راه شهرسازی به این استان منعقد شده است.
کد خبر: ۹۶۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 21 May 2021

به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری اظهار داشت: ۶۰ درصد این اعتبار توسط سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور و از اعتبارات ملی و ۴۰ درصد باقیمانده نیز در استان تامین می شود که بصورت ۱۰۰ درصدی تخصیص می یابد.

وی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را مشارکت سازمان راهداری در تامین مالی و برنامه ریزی شروع عملیات اجرایی پروژه های اولویت دار حوزه راهسازی استان ذکر کرد و افزود: در بخش اول رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز، احداث ابنیه فنی، ایمن سازی راه های اصلی، روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی، خرید، بازسازی و نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری استان و توسعه و بهسازی ساختمان های اداری، تامین نیرو و تجهیزات از جمله اولویت های این تفاهم نامه است.

استاندار ایلام با اشاره به بخش دوم تفاهم نامه منعقد شده با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، یادآور شد: توسعه و گسترش پایانه مرزی مهران (شهید سلیمانی) و افزایش ۲۰ هکتاری پایانه، توسعه و گسترش پایانه برکت و سهولت دسترسی  زائرین به پایانه‌های مرزی و همچنین تملک زمین جاده ملکشاهی به‌عنوان مسیر دوم اربعین از دیگر مباحث مورد توافق در این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار