مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از توسعه و ایمن سازی محور ایلام- حمیل - کرمانشاه خبر داد .
کد خبر: ۹۶۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 19 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالله بهادری  در بازدید از طرح های عمرانی محور ایلام- حمیل- کرمانشاه و پروژه های شهرستان چرداول اظهار داشت:  این تونل در ارتفاع پایین تر از تونل موجود به طول سه هزار و ۲۰۰ متر احداث می شود که این امر باعث حذف گردنه های منطقه در مسیر رفت( ایلام-حمیل-کرمانشاه) با توجه به چهار بانده شدن محور خواهد شد و عملیات اجرای بزودی آغاز می شود .

وی افزود: عملیات چهاربانده شدن محور ایلام - سرابله در چند نقطه دیگر در حال اجرا است و دو تقاطع غیر همسطح ( روگذر سه راهی کارزان و زیرگذر تقاطع قدیم سرابله) به جهت افزایش ایمنی و رفع نقاط پر حادثه نیز عملیاتی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: تلاش خواهیم کرد روند اجرای این طرح ها به علاوه تعریض و بهسازی محور قدیم سرابله تسریع یابد.

بهادری ضمن بازدید از پروژه های احداث کتابخانه روستای وارگه و بخشداری شباب از توابع شهرستان چرداول هم گفت: این دو طرح به زودی به بهره برداری می رسند.

وی همچنین در نشست تعیین تکلیف اراضی ملی شهر آسمان آباد افزود: راهکارهای قانونی در این خصوص بین ادارات کل راه و شهرسازی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، دستگاه قضا بررسی خواهد شد و سعی و تلاش همه ما این است که با در نظر گرفتن حق و حقوق مردم و دولت هر چه سریع تر این مسئله برطرف شود./م

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار