معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان صحنه گفت: حفظ و حراست از رأی مردم به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب مصداق حق‌الناس است.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 29 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «جمشید حقی» در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان صحنه در سال ۱۴۰۰ که در سرسرای فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی که دنیا نظاره‌گر تصمیم و عملکرد ملت بزرگ ایران است و همه در انتظار این هستند که ملت همیشه حماسه ساز کشور در رویداد ۲۸ خردادماه چگونه عمل خواهند کرد، همه موظفند تا با مشارکت گسترده و حضور مقتدرانه خود در این رویداد مهم سیاسی، از عزت و اقتدار ایران اسلامی حراست کنند.

وی تاکید کرد: همه اعضای شورای اداری تلاش خود را برای برگزاری انتخابات با شکوه به کار گیرند.

حقی با بیان اینکه انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است و آراء مردم، حق‌الناس است، متذکر شد: همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات موظف به امانت داری و حراست و صیانت از ارای مردم هستند.

معاون فرماندار صحنه تاکید کرد: عمل به قانون، مهمترین اصل در برگزاری انتخابات است و از تمامی عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی درخواست می‌شود تا در جریان این رویداد مهم، به مُر قانون عمل کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، به نامگذاری سال به نام «تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این نام گذاری از سوی مقام معظم رهبری سرلوحه مسوولان قرار گیرد و دستگاه ها و بخش های اجرایی با یستی به امر تولید و اشتغال متمرکز شوند.

شهرستان صحنه در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار